Avansert søk


Alt om sesongen 2010-2011

I lenken til høyre kan du finne alt om tidsfrister, betaling og alt annet av interesse når det gjelder KM lag, SM, NM klubber og bridgekurs.

Gjennom www.bridgeskolen.no kan du finne hvilke kurs som blir arrangert, og vi gjør spesielt oppmerksom på weekendkurs for begynnere 2. og 3. oktober 2010.

Dette blir sendt ut til alle klubblederne og til de av spillerne vi har mailadresser til, så hvis du ikke mottar dette på mail, kan dette henge sammen med at vi ikke har mailadressen din. Send den til tommy@bridgesenteret.no.

Sommarbridge 19. juli

Sommarbridgen 19. juli. Alf-Inge og Hans Petter vann. Resultatservice her.

Lær å spille bridge - selvstudium

Jeg fikk på mandag vite at det ligger ute et opplæringsprogram til selvstudie for nybegynnere "Lær å spille bridge". Det kan være nyttig for alle som skal på kurs OG for de som av en eller annen grunn ikke kan gå på kurset. Her er internetadressen:

http://www.bridge.no/Laer-bridge/Laer-aa-spille-bridge-selvstudium

Lykke Til!

Tommy Skodje vann sommarbridgen

Tommy Skodje vann sommarbridgen med eit snitt på 68%. På andre plass kom Terje Lie med 65%.  Jon Terje tok 3. plassen. Sluttresultatet ligg her.  71 spelarar oppsøkte sommarbridgen 2010 og snittoppmøtet var 12 par. Dette må klubben seie seg nøgd med. Fin oppgang frå fjoråret.

Påmeldingsfrister!

Mange turneringer i kretsens og forbundets regi har frister som går ut i løpet av de nærmeste ukene.

Seriemesterskapet: ALLE lag må melde seg på til sin krets innen 25 september. Dette gjelder også lag i 1. - 3. div som må bekrefte plassen og laget sitt.

NM klubber: Påmeldingsfrist 1. oktober.

KM lag: Påmeldingsfrist 18. oktober

Lykke til!

Sportspris på fly

Sportspris på fly

Det er nå enklere enn tidligere å bestille Sportsbilletter hos SAS.

Gå inn her.
Velg "Utvalget for fleridretter (Bridgeforbundet)" nesten nederst på nedtrekksmenyen.
Du kommer da inn i den vanlige bestillingsrutinen, men får med en ekstra kolonne med sportspriser, i tillegg til de vanlige prisene hos SAS.

16 nye til første spillekveld

16 nye til første spillekveld

Fra Gol Bridgeklubb kommer denne gladmeldingen: "Hei. Vi i Gol Bridgeklubb har sendt ut ca 70 brev til personer som har vært innom klubben eller har vist interesse for bridge. I etterkant har vi ringt til alle. Vi har nå 16 stk som har sagt dei vil komme på første spillekveld."

Gol BK etterlyser et enkelt system som er lett å bruke. Nå er systemoversikten til Nordisk Standard (systemet en lærer i Spill Bridge 1) nettopp publisert her.