Avansert søk


Juniornordisk i påsken

Juniornordisk i påsken

Påskeaften og 1. påskedag spilles junior-Nordisk i Karlstad i Sverige. 5 sterke norske par er påmeldt i det 40 par store feltet. I forkant av turneringen har det vært arrangert Nordisk Juniorleir, og på Svensk Bridge Spader kan en lese bulletinene derfra. På BBO kan en følge våre håpefulle direkte.

Åpningsturnering NM-lag-finalen

Onsdag den 12 mai så vil det bli arrangert en velkomsturnering ( parturnering) med 27 spill på Scandic hotell.

Start 19.00.  kr. 100. pr.spiller.

Dette er en turnering som er åpen for alle og vi håper at Grand spillerene møter mannsterke opp.

NB! Nå har dere mulighet til å spille mot Nm finalistene

Etterpå så vil det bli en bridgepub med underholding ved Gunnar Ødegård.

 

 

Påmelding til velkomstturneringa  her.

SPILLING I KLUBBEN TIRSDAG 6.APRIL

Denne uken er vanelig klubbekveld på tirsdag 6 april kl.18.30.

Resultater 23 Mars

Utrolig jevnt i både A og B pulja. I A pulja så var det Jan og Frode som vant knapt foran Niels Christian og Kirsti. I B pulja så var det også jevnt Einar og Berit vant foran Trond og Anne Marie. Delt 3 plass mellom Marir og Leif Åge samt Arvid og Thor som spurtet bra. Resultater A og Resultater B