Avansert søk


Golden Goal - INFO om TV sendingene 4. og 5. februar

Bridgeinnslaget fra Storturneringen i Bergen sendes på TV2 Zebra 4. februar kl.21.00 og på TV2 5. februar kl.23.20.

Vil du være publikum til dette programmet så må du sende mail til goldenpublikum@rubicontv.no eller ringe 23 23 45 76.

Gjengen som var samlet i Oslo for å lære Henrik Elvestad å spille bridge.


Fra venstre: Martin Andresen, Henrik Elvestad, Christian Wennerød og Marianne Harding. Foto: Vegard Brekke

Innkalling årsmøte 22. mars kl 17.00 på studentsenteret.

Saksliste:
1. Godkjenning av innkalling og dagsorden.
2. Valg av ordstyrer, referent og to til å underskrive protokollen.
3. Årsmelding.
4. Revidert regnskap.
5. Innkomne forslag.
6. Valg av styre (5 medlemmer), revisor og vara - medlem.
7. Eventuelt.

Innkommende saker må være hos styret minst to uker før årsmøtet.

KM par 2010

 

Kretsmestre par 2010

 

Årets kretsmesterskap for par ble vunnet av Helge Hantveit - Arild Rasmussen foran

Magne Eide og Sven Olai Høyland 



og Jørn Thunestvedt - Reidar Johnsen


Disse tre er parene er dermed kvalifisert for NM-parfinale på Lillehammer. Vi gratulerer. 

Fullstendig resultatliste finner du
her.


NBF Hordaland har dermed fire par klare for NM-Parfinale ettersom Jim Idar Høyland og Tor Bakke er forhåndskvalifisert. Vi ønsker alle fire parene lykke til i finalen på Lillehammer

 

 

KM Mix 28/2

Vi vil forsøke å oppdater resultatene på nett, etter hver runde: Vet ikke hvordan det vil gå, men et forsøk er jo bra. Se oppdaterte resultater her: KMMIX2010

Velkommen til KM par - Oslomesterskapet i bridge

Oslomesterskapet i bridge spilles 20/3 og 21/3, og gjelder som kvalifisering til nM for par på Lillehammer 2010. Følg lenken til høyre for å få flere detaljer.

Resultater 22. februar.

14 par trosset OL-sendinger og vinterferie denne kvelden. Marit og Olav delte seieren med Herman og Rolf mens Knut og Einar tok 3-plassen i det jevne feltet. Resultatene ser du her.

Gratisturnering for medlemmer av BK Vest!

 

Med dette vil vi invitere til gratis bridgeturnering for alle dere som er medlemmer i Bridgesenteret. Dette dreier seg først og fremst om alle som har betalt medlemskap i BK Vest for 2010, og dessuten alle dem som har gått kurs i 2009 (dere er gratis medlemmer i 2010). Alle andre som måtte være interessert i å delta i turneringen vil måtte melde seg inn i BK Vest for kr. 200,-, som er klubbkontingent 2010 (og en eventuell NBF-kontingent (kr 450,-) vil kunne komme i tillegg hvis man ønsker det) for å få delta. Det vil være en egen premiering for kursister (de som nylig har gått kurs). Alle som er påmeldt vil få makker.

Se flere opplysninger gjennom å følge lenken til høyre!

Klubbmesterskapet 2009/10

Mandag 1.mars starter klubbmesterskapet for Ski Bridgeklubb 2009/10. Mesterskapet går over 3 kvelder (mandagene 1, 8, og 15 mars), og spilles som en serieturnering hvor alle møter alle. Hvor mange runder og spill det blir pr. kveld avhenger av hvor mange par som stiller til start 1-kvelden. De som da møter opp er pliktige til enten å stille selv de gjenstående 2-kveldene eller skaffe reserve/ reserve par.
 
Starkontingent for turneringen er kr. 210,- for alle 3 kveldene, som betales ved oppmøte 1-kveld.
 
Alle er velkommen til å delta.
 
Styret

Invitasjon til 2. helg i SM 3. div. avd.C

Velkommen til ny bridgehelg i Mo i Rana 6. og 7. februar 2010. Spillested er som sist Ytteren Aktivitetshus. Spillestart lørdag kl. 10:00. Møt i god tid! Turneringsansvarlig: Svein Gunnar Karlberg, mobil 97168101. Tidsskjema finner du her i invitasjonen.

4. divisjon skal spilles på Nesna (se invitasjon), Brønnøysund og Søvik (se tidsplan).