Avansert søk


BLACK FRIDAY PÅ BBO

 

Se her er et godt tilbut til og skaffe seg billige BBS dolar.

SJ

Koronastopp

Mo BK følger helsemyndighetenes anbefalinger når det gjelder koronatiltak.

På grunn av kommuneoverlegens beslutning om at alle alle arrangement i Rana denne uka skal avlyses på grunn av koraonasmitte, er klubbkvelden 3.november avlyst. Det samme gjelder 3. og 4.divisjonsarrangementene som skulle gå av stabelen i helga 7-8.november.

Det er usikkert hvor lenge denne unntakstilstanden vil vare. Mo BK tar sikte på starte opp igjen klubbspilling så snart helsemyndighetene gir klarsignal for slike aktiviteter.

 

 

KLUBBKVELD 26. NOVEMBER 2020 - SEIER TIL HALBJØRHUS/SYVERSBRÅTEN

Det ble spilt vanlig klubbkveld og det møtte 9 par. Det ble seier til Bjørn Morten og Olav med 66,7%. På 2. plass fulgte Johan og Svein N. med 64,7%. Siste par på pallen ble de som kom langveisfra,nemlig Terje Bråten og Steinar Aas fra Fagernes, med 55,9%. Det henvises til fullstendig resultatliste på hjemmesiden vår.

Vi gratulerer vinnerne!

Neste torsdag ønskes velkommen til HC - kveld.

Ny nyhetsartikkel

Pga smittesituasjonen blir bridgen beklageligvis avlyst inntil videre. Vi kommer til å arrangere BBO spilling på onsdager som et alternativ. Dette vil foregå på samme måte som da vi hadde sommerbridge på BBO, foreløpig som enkeltkvelder, med kveldspremiering(flaxlodd). Turneringen vil dukke opp på bbo ca to timer før spillestart, og det vil koste 50kr, som vippses til Brandbu BK, pluss1bbo$. Det vil være åpent for medlemmer av alle Hadelandsklubbene. Vi starter opp allerede førstkommende onsdag, 4.november. Vel møtt!

Oppstart igjen tirsdag 1/12

Vi har nå fått melding fra NBF om at det greit for klubber i kommuner med lav smitte å starte opp med klubbspilling igjen. Dermed starter vi opp igjen førstkommende tirsdag 1/12.

Vi blir uansett ikke ferdige med klubbmesterskapet før jul, så vi tar en pause der og kjører frittstående kvelder nå og starter opp igjen med andre halvdel av klubbmesterskapet i januar.

3. divisjon

3.divisjon, som skulle vore arrangert på Skei til helga, er diverre UTSATT,

på ubestemt tid.

Alle lagkapteinar har fått e-post.

Diverse informasjon fra styret

Det nye styret har avholdt sitt første styremøte, og vi har diverse info vi ønsker å dele.

TERMINLISTE - under fanen "Terminliste" kan du finne ut mer av aktivitetstilbudet til klubben den nærmeste tida. Frem til og med 12.01 vil det ikke bli arrangert vanlig spilling i klubb, men bli avholdt spilling på nett via plattformen RealBridge. Vi kan friste med en egen adventsturnering med premiering (les egen sak etterhvert), vi prøver oss på en Romjulsbridge (også her blir det egen info), og NBF vil avholde MP-treffet i egen regi i tidsrommet 7.-11.12 (egen info ogsåom dette). Vi har valgt å ikke ha ordinær spilling i Heggeriset pga smittevernet. Vi ønsker å bidra i dugnaden for å holde smittetallene nede- i likhet med de aller, aller fleste. Helse går først.

REAL BRIDGE - styret har gjort avtale med RealBridge og besitter nå egen bruker til dette. Det koster oss ca. 3 kr pr. spiller pr .gang. Det betyr at vi fremover står mye friere til avvikling av bridgekvelder på nett. Vi ønsker også å mobilisere flere av medlemmene våre til å delta på nett. For oss i styret er det viktig å kunne bidra med en regelmessig aktivitet i ei for mange tøff tid, og nettbridge kan ihvertfall dekke mye av et sosialt behov mange nok kan kjenne på. Det er derfor fint om flere av oss kan oppfordre og hjelpe i gang flere av medlemmene vår til å bli med via RealBridge.

TL-KURS - Barbro og Frank deltar på et turneringslederkurs, noe vi er glad for.

NYHETSBREV fra forbundet - forbundet sender jevnlig ut nyhetsbrev. Dette skal dere ha fått på mail. Les disse, her finner dere interessante saker om hva forbundet jobber med.

 

2020

 

NBF inviterer til MP-treff 7.-11.12

HER kan du lese mer på forbundets egne hjemmesider.

Som dere ser blir det mulig å samle mesterpoeng fire dager til ende. Påmelding må skje senest dagen før, og du kommer til påmeldinga via lenken jeg har delt i denne saken. Hvis du og makker trenger hjelp med påmelding kan du ta kontakt med noen i styret, så hjelper vi til. MP-treffet vil foregå på RealBridge og du vil møte spillere fra hele landet - dette kan bli en kjempemønstring for nettbridge, så meld dere på!

Klubben vil ikke arrangere egen klubbkveld denne uka, og vi oppfordrer til deltagelse i MP-treffet.

 

CORONAPAUSE!!!!!!

 På grunn av Coronasmitte i Farsund, innstiller vi bridgespilling i klubben inntil videre..

Et godt alternativ er å spille på BBO. Der kan du spille med den faste makkeren din dersom du øsker det.