Avansert søk


Gauldalserien utsatt

Pga smittesituasjonen er det besluttet at de berammede kveldene i Gauldalsserien i november/desember utsettes til nyåret.

Økende Korona-smitte

Økende Koronasmitte – konsekvenser for bridgen i Skien. Vi er inne i en tid med økende smitte. Fra Regjeringens pressekonferanse 26.oktober fremkom det ingen krav som innebærer ytterligere begrensning på våre aktiviteter i Bridgens Hus. Med mindre det kommer lokale innstramminger, regner vi derfor med at klubbspilling og neste helgs 4. divisjon kan arrangeres som planlagt. Vi skal imidlertid ta situasjonen med største alvor, og vi krever at alle følger smittevernregler og anbefalinger: - Ikke møt til spilling hvis du har symptomer - Hold avstand – minst 1 meter - Vask / sprit hender før du går inn i lokalet - Følg regler for desinfeksjon, vask av bord og rydding etter hver runde, bruk av bridgemate, og bruk personlig meldeboks. Vi er leie av alle plager Koronaen påført oss, men vi får holde ut- og så langt som mulig følge oppfordringen om å begrense sosial kontakt.

Bridgeklubbene i Skien er enige om å stenge Bridgens Hus neste 2 uker

 

 

Norske myndigheter anbefalte tidligere denne uken nye og strengere smittevernsrutiner. Det kreves at sosial kontakter begrenses sterkt – og vi bes om å holde oss hjemme. Smittespredningen må stoppes.

Norsk Bridgeforbund anbefaler derfor at alle bridgeklubber tar en pause på minimum 2 uker.

Vi håper at denne pausen ikke behøver å bli lenger, og at vi forhåpentlig kan åpne Bridgens Hus igjen mandag 23. november. Følg med på våre nettsider.

 

SINGELTURNERING

 Tirsdag 10/11 spiller vi HØST SINGELEN.

NB. Her er det først til mølla. Har satt opp til 5 bord. Når det er fult vil du ikke få meldt deg på, for dette må gå opp i rett antall spillere.

Skulle det bli fulgt kan du kontakte meg for da kan jeg prøve å få tak i spillere som ikke er på meldt så det kan gå opp i 6 bord eller mer.

Stig.

Avlyste spillekvelder

På grunn av smittesituasjonen blir det ingen spilling.
For mye smitte i Kongsberg! Sender e-post til alle medlemmene når vi begynner spillinga igjen.

 Spillingen startet igjen 10. juni 2021

NBF smittevern

Medlemskontingent for 2021:
Standard medlem (Klubb, Krets og NBF) kr. 410
Standard Medlem (Klubb og Krets) kr. 160
Standard Medlem som er medlem i annen klubb i NBF Buskerud kr. 100
Introduksjonsmedlem kr. 100
Årslisens kr. 600 (For spillere i 1. og 2. Divisjon SM, Finale NM-par og NM Klubber.)

Medlemskontingenten betales til konto 2480 30 36450. (Ny konto, ikke samme som drift)

 Høstbarometer finnes under les mer...

Litt ny info og et spill

De siste gangene har vi ligget på 4,5 bord -og vi må si oss fornøyd med det. Det er noen som er litt interesert i å spille, men mangler makker. Det er bare å ta kontakt med oss så kan vi prøve å hjelpe deg!
 
Vi minner om påmelding før spillingen på mandager, slik at man må si ifra til Morten om man skal spille -vi har begresning på antall påmeldinger og vi krever derfor å få beskjed i forveien.
De faste spillerne sier ifra når de ikke skal spille.
 
Covid-19 smitten er desverre på vei opp igjen. Vi er (foreløpig) heldige som ikke har hatt smitte her i Notodden.
Vi har jo rutiner for å unngå smitte, men vi må alle være ekstra nøye på at vi holder avstand og at alle følger rutiner med vask av bord og mater etc...foreløpig har det vært bra, men vi setter et lite ekstra fokus på dette fremover.
Samtidig følger vi med på hva både nasjonale, lokale og forbundets anbefalinger er. Skulle det bli endringer tar vi fortløpende vurderinger av dette sammen med Kommunelegen. Foreløpig er ting uforandret med maks 6 bord pr kveld.
 
Vi har ikke hatt klubbmesterskap i år og det ble bestemt at vi kjører 4 kvelders klubbmesterskap . Man må ha spilt alle kvelder med samme makker for å bli med i sammenlagtlisten. For hver enkelt spiller er det bare å møte opp, vi har kveldspremier som vanlig.
 
Ellers er det en stund siden vi hadde et spill her -og på tide å skryte litt igjen.
Forrige gang vi skrev om Kjell havnet han i avisa TA -og jammen var han på banen igjen!

Resultat fra 7.kveld i klubbmesterskapet.

 I et meget jevnt resultatfelt, var det Ernst og Jan Richard som dro iland kveldseieren.Sammenlagt har Åse og Trygve fortsatt ledelsen. Men nå puster Marit og Martin de karftig i nakken.

Bridgen holder Corona-stengt inntil videre.

Bridgen holder i utgangspunktet stengt de 3 neste mandagene 9., 16. og 23.november

Ny info blir lagt ut før vi starter opp igjen.

Bridge i Coronatider

Nå har vi hatt coronabridge i 2 måneder og vi kan fint håndtere 11 bord og samtidig ivareta gjeldende smittevernregler. Påmelding kan gjøres ved å trykke på linken HER>>> og fylle ut skjemaet med egen e-post og navnet til begge spillerne i paret. Påmeldig er åpen fra kl.10 mandag til kl.21 onsdag før aktuell klubbkveld. Klubbens medlemmer har preferanse men spillere fra andre klubber er hjertelig velkommen så langt det er plass.

Her kan du se hvordan vi har det: