Avansert søk


Midlertidig nedstenging

 Idd Bridgeklubb stenger midlertidig ned.

Coronasituasjonen er under oppblomstring og smitten nærmer seg også oss.

Vi følger rådene til Folkehelseinstituttet og Nbf og blir med på den nasjonale dugnaden.

Vi skal informere alle medlemmer når det blir oppstart igjen. Vi anbefaler medlemmer å spill på nett.

Hilsen styret i Idd Bridgeklubb

 

 

Stopp i klubbspilling !

Det er kommet nye retningslinjer fra kommunen som gjør at vi ikke får bruke lokalene i hallen. Der er også kommet anbefalinger fra forbund og regjering om minst mulig sosial kontakt, maks 20 personer i leid lokale. Kommunen vil ikke leie ut til annet enn barne og ungdomsidrett ei tid framover. 

Vi må derfor ta en pause fra klubbspilling til vi får nye retningslinjer. 

Vil DU bli turneringsleder?

Engerdal BK har ingen autorisert TL, men skulle gjerne hatt en. Hvis noen har lyst til å gå TL-kurs har dere nå muligheten:

 

Påmelding til 4. divisjon

Lenger opp på hjemmesida her finner du påmeldingslink til årets 4. divisjon. Denne foregår helgene 14.-15. november og 30.-31. januar på Øiseth i Rendalen.

I skrivende stund er 6 lag påmeldt, derav to fra vår klubb. Men, det er helt sikkert flere i vår klubb som vil spille, så det er bare å melde seg på. Det er også lov å melde på lag på tvers av klubber!

 

Styremøtereferat 6-20

Styremøtereferat 6-20

Det nye styret i NBF hadde sitt første styremøte helgen 24. - 25. oktober på Gardermoen.


Ny nyhetsartikkel

På grunn av de siste anbefalinger rundt Covid-19 situasjonen, vil Nordfjordeid BK ta pause fra bridgespilling fra og med mandag 09.11 til og med 23.11.20.

Vi håper å kunne starte opp igjen 30.11, informasjon om dette vil bli gitt via facebooksiden og her på nettside.