Avansert søk


Korona-virus

VIKTIG MELDING:

BK Tempo innfører nå tiltak etter «føre var»- prinsippet og ønsker å bidra i den nasjonale dugnaden for å unngå spredning av koronasmitten.

Vi følger derfor rådet fra NBF og avlyser alle spillekvelder fram til etter påske i første omgang.

NBF jobber med å finne alternativer til spill på BBO, og dere får beskjed om det kommer gode løsninger på dette. Hvis ikke anbefaler vi alle å spille på BBO etter eget ønske. Vi kommer tilbake med mer informasjon når det kommer videre anbefalinger om dette. 

Mvh styret i BK Tempo.  

 

KORONAVIRUS - KLUBBEN STENGT

Kolbotn bk holder stengt til over påske i første omgang. Årsmøtet er derfor utsatt inntil videre.

Vi følger anbefalinger fra NBF og kommunelege og deltar i samfunnsdugnaden for å begrense smitte.Vi følger utviklingen og vurderer når vi kan starte opp igjen.

Ikke spilling frem til Påske

 Norsk Bridgeforbund kom igår med en anbefaling på at vi burde innstille spillingen frem til Påske.

Vi har ingen å miste og vi må ta vare på hverandre, derfor har Styret bestemt at vi følger denne anbefalingen.

Vi vil vurdere om vi starter opp igjen når det nærmer seg Påske. 
På bridge.no kan du lese mer om saken her
 

Vi håper vi kan få kontroll på dette viruset kjapt, så vi kan tilbake til det grønne bordet og trimme hjernen igjen snart.

Vi håper alle sammen hjelper til med å ta mest mulig hensyn til hverandre for å stoppe spredningen.

 

Styret.

Klubbkvelder på BBO (oppdatert)

Klubbkvelder på BBO (oppdatert)

UTV har besluttet at klubbkvelder inntil videre kan avholdes på BBO. Det gjør at klubbene kan opprettholde sin aktivitet, og vi bridgespillere få gjøre det vi liker aller mest! 

Avlyst bridge pga corona

 Styret i Haga og Aurskog BK orienterer:

All bridge på Haga samfunnshus for resten av april, inkludert årsavslutningen, er avlyst.

Det er også tvilsomt om vi kan arrangere noe sommerbridge i mai. Hvis, gis det beskjed.

Vi gir også beskjed når vi kan begynne med klubbkveldene igjen, og håper å komme igang rundt skolestart i august.

I mellomtiden møtes vi på BBO hver mandag, så lenge Dag Håvard kan holde det igang.

Hilsen styret i Haga og Aurskog bridgeklubb

Turneringer utsatt

I tråd med anbefalinger fra styret i NBF har kretsstyret besluttet å utsette KM mix for å forebygge spredning av corona-smitte. Styret vil fastsette ny dato når man ser hvordan situasjonen utvikler
seg.

Numedalsmesterskapet er også utsatt.

Avlysning

 

Det har nå gått ut et nyhetsvarsel til alle våre medlemmer som har mailadresse om at vi avlyser alle spillekveldene på mandager fram til påske. Om vi kommer til å arrangere Påskecupen får vi ta stilling til når vi ser hvordan utviklingen blir. Harestua har også fulgt vår beslutning om spillestopp fram til påske.

 

Korona smitte av btl

 Etter anbefalig fra NBF og myndigheter stopper vi spillingene i første omgang til over påske, vi melder ut om ting skulle endre seg og kommer med oppdateringer i forhold til hva som skjer etter påske.

påsketurneringen 2020

 påsketurneringen vil også bli avlyst