Avansert søk


Tredje spillekveld 16. januar - Egil og Steinar vant.

Kvelden ble spilt med fire og et halvt  bord og ble også scoret som simultan. Egil og Steinar tok en klar seier med drøyt 69 %, foran Steinar og Tore på andre med drøyt 58 og en halv prosent, og med Erik og Åge på tredje med  nesten 56 og en halv porosent. Du finner fullstendig resultatliste og spillene HER.

I simultanen havnet Egil og Steinar på 6. plass, Bjørn i par med Jan Olav havnet på 25. plass og Steinar og Tore på 52. plass.

Vi minner igjen om at det ikke blir spilling den 6. februar.

Klubbmesterskapet er planlagt å starte den 13. februar.

Resultat 23. januar

Det møtte 7 par til tredje runde av Vinterturnering 2. Kolbjørn og Gunnleiv vant med 61,5 %. Stig og Ståle ble nummer to med 56,3 %, mens Odd Roar og Øystein tok tredjeplassen med 54,2 %.

Sammenlagtresultat etter tre av fire runder:

Kolbjørn - Gunnleiv..............175,2 %

Odd Roar - Marian................167,7 %

Ivar - Henning.....................153,5 %

Ståle - Stig..........................150,9 %

Knut - Johnny......................142,3 %

Minner om årsmøtet neste torsdag - kl. 18.

Ny nyhetsartikkel

Oversikt over spillekvelder og aktiviteter for våren 2020 ligger under terminliste.

Ny nyhetsartikkel

Det planlegges årsmøte tirsdag 11.februar kl. 17.30 Det er viktig at klubbens meldemmer stiller, da vi må ta noen viktige avgjørelser angående klubbens økonomi.

Saksliste blir lagt ut uken før årsmøte.

Ny versjon av Ruter

Ny versjon av Ruter

I løpet av uken (sannsynligvis tirsdag 21. jan) kommer det en ny versjon av Ruter. Vi oppfordrer alle kretser, klubber og turneringsarrangører om å oppgradere umiddelbart. 

Flott innsats av våre i divisjonsspelinga i helga!

 Lag Folkedal ( Jorunn, Inge, Per, Rune, Jens ) vart nr 6 i 3.divisjon og beheldt dermed plassen med god margin, sjølv om det såg litt spøkje ut etter 1.helg!

Lag Rubbestadneset ( Helge, Arvid, Inge H , Bendik , Lars Magne ) tok ein flott 3.plass i 4.div. Bra jobba!

Julebridge

I årets utgave av den tradisjonelle Julecupen stilte 23 par til start.

Vinnere ble Audun og Helge Stanghelle med 62,5 foran Frank og Håkon Bogen med 60,8. Tredjeplassen ble delt mellom Virginia Chediak/Odd Arne Hatten og Jonas Gustafson/Ivar Steiro med 60,4.

Samtidig sørget Lars Wilhelm Kvarsvik for Mo-seier i Julecupen i Bodø, som han vant sammen med Tor-Magnus J Bøckmann Willson med respektable 63,8 %. 

Minneord for Ivar Hovdenak

Det var med sorg vi mottok meldingen om at Ivar var gått bort. Han måtte gi tapt for kampen mot sykdommen, og sovnet stille inn nå på morgenen den 2. februar 2020 på Bøn Sykehjem.

Ivar var i en menneskealder en markant bridgepersonlighet på Romerike, og spilte gjennom årene i en rekke klubber på Øvre og Nedre Romerike. Han endte til slutt med over 300 mesterpoeng.

Vi i Rælingen BK vil savne Ivar som en kjernekar og miljøfaktor i klubben. Han hadde i mange år vervet som klubbens sekretær og hadde stålkontroll på det som rørte seg i styre og stell i klubben, og passet på at alle jubilanter fikk sine hyllester. Han var en av klubbens selvsagte æresmedlemmer. 

Dessverre ble sykdomsproblemen større og større de siste årene. Han ble sjeldnere å se på kveldene, og til slutt orket han ikke å spille, men holdt kontakten, og dukket gledelig nok også opp på det siste julebordet. Ivar vil bli savnet.

Vi lyser fred over Ivars minne!