Avansert søk


Torsdag 2/1.

Vi startet nyåret med bra oppmøte da det ble 4 bord, og i kveld vant Bjørg og Odd Magne. 

Neste torsdag starter klubbmesterskapet og om 14 dager blir det ny simultanturnering.