Vårt andrelag fikk akkurat litt for få IMP totalt for å gå videre til tredje runde i NM. 6-7 Imp imp i en av kampene hadde vært nok..
Førstelaget gikk greit videre til tross for et ganske klart tap mot Sola i andre kamp.
Trekninga for tredje runde er klar, her møter Flekkefjord - Lyngdal
Vi håper at alle medlemmer stiller på klubbkvelden 17/12. Det blir premieutdeling for klubbmesterskapet, utdeling av nåler, servering og ikke minst: Kveldsturnering med fine premier til alle ! Om vi får det til rent teknisk kommer vi til å kjøre turneringa med handicapberegning. Boye har brukt våren og høsten på å lære opp en del ungdommer i bridge, forhåpentligvis kommer samtlige av disse til å stille på startstreken på tirsdag. Om noen skulle mangle makker, er det bare å ta kontakt med Jostein eller Alf Sverre så fikser vi det.
Tirsdagens fasit-bridge med Amund og Alf Petter som vinnere ble avslutning på klubbridgen for 2019.
Vi ønsker alle en riktig god jul.
Første spillekveld på nyåret blir tirsdag 7. januar.
« Forrige Neste » 1... 5591 5592 5593 5594 5595 5596 5597 5598 5599 5600 5601 5602 5603 5604 ...12019