Avansert søk


Julebukken arrangeres 4.januar 2020

Klubbens tradisjonsrike forbundsturnering arrangeres lørdag 4.januar 2020 i klubbens lokaler.

Det var ikke samsvar mellom klubbens og kretsens terminliste når det gjelder dato for turneringa. I klubbens terminliste var den opprinnelig satt opp 11.januar, men nå er det altså besluttet at den arrangeres 4.januar.

Inviter med deg en makker og meld deg på til den første turneringa i det nye bridgeåret!

Innbydelse              Påmelding

Torsdag 5/12.

Vi var 4 bord i kveld, men MP-treff ble det ikke. 

På grunn av forviklinger rundt utsendelse av kortfiler måtte vi spille vanlig klubbkveld, uten forhåndsdublerte kort. 

Reidar og Arnt var best i kveld.    

HC - TURNERING 5. DESEMBER 2019 - SEIER TIL SANDVIKEN/NORDAL

Det ble spilt HC - turnering og det møtte 12 par. Det ble seier til John og Eirik med 61,0%. På 2. plass kom Vidar og Kolbjørn med 59,2%. Siste par på "pallen" ble Einar og Frode med 58,6%. Vi viser til fullstendig resultatliste på hjemmesiden. Der ser dere også resultene scratch som viser at da ville Sigurd og Marius vunnet foran Vidar og Kolbjørn.

Vi gratulerer vinnerne!

Neste torsdag ønsker vi velkommen til ny HC - turnering.

Heimdalsmesterskapet 2019

Klubbmester 2019 ble Svein Skagestad og Morten Tilset. Vi gratulerer!
Totalt ble det delt ut fire premier.

Sammenlagt etter tre kvelder

 

 

 

 

 

Spillekveld 28. november - Like overlegen seier til Egil og Steinar - men ny bunnrekord i frammøtte

Usle tre og et halvt bord møtte opp på siste spillekveld før julebordet, og det er ny bunnrekord. Vi må nå vurdere nærmere hva vi skal gjøre videre.

Kun to par havnet over middels. Steinar og Egil stakk av med nesten alle plusspoengene og endte på hele 72,5 %. Det andre paret over middels var Åge og Erik med 55 %. Tredjeplassen gikk til Roger og Jon med akkurat middels. Du finner fullstendig resultatliste og spillene HER.

Det blir ingen spilling torsdag den 5. desember, fordi lokalene er opptatt. Vi minner også om at julebordet den 12. desember starter kl. 18.00.

Styremøte

Torsdag hadde vi styremøte. Julebord med singelbridge blir torsdag 19. desember. Tradisjonsmat med pinnekjøtt. øl og aqevitt,og  enkel premiering med noen vinflasker. Premieutdeling for 2019 blir det også dersom alt går etter planen. I år tar vi på oss spanderbuksa og leier maxi-taxi så de skakkjørte kommer seg hjem etter sjøslaget.

Spilleplan for 2020 er også satt opp (kommer under terminliste etter hvert). Kan nevne at klubbmesterskap singel  blir lørdag 22. februar.

Årsmøte blir avholdt 30. januar