Avansert søk


Juleavslutning i kretsen

Minner om kretsens juleavslutning torsdag 12. desember på Grand Hotel Terminus klokken 18.00.

PÅMELDING

Mer info i nyhetssaken lenger nede.

Norsk dametriumf i London


I helgen gikk YOUNG CHELSEA BRIDGE CLUB's Ladies Swiss Teams av stabelen i London.

Det endte med seier til et helnorsk lag bestående av Lisbeth Glærum, Tonje Brogeland, Torild Heskje og Tove Haugen. 

Tonje, Lisbeth, Torild og Tove til topps i London!

Norsk seier viser igjen den solide fremgangen for norske damebridge de senere årene. Det blir stadig flere gode resultater internasjonalt. Det bekreftes i helgen også ved at det var et helnorsk lag også på 4.plass: Lise Blågestad, Gunn Helness, Stine Holmøy og Maja Rom Anjer. Sølvi Remen spilte på et dansk-engelsk-norsk lag som ble nr. 5 og på 6,plass finner vi nok et norsk lag bestående av Kristine Breivik, Ann-Mari Juvik, Liv Bugge og Jonill Storøy.

Det deltok 25 lag i turneringen og mange sterke navn på startilsten. Se for eksempel på laget som kom på 7.plass bak alle de norske damene, et lag med i alle fall tre verdensmestre.


 

  

Førjulsturnering

21/11 kveld 2 av 4 ( 3 tellende kvelder ) 11 par , middels 120

Spillingen før jul

Da ønsker vi alle medlemmer og andre spillere i klubben en riktig god jul og et godt nytt år!
Så starter vi spillingen igjen 8. januar.

På Juleavslutningen hjemme hos Jorun og Jan i Høvåg ble vi 9 par, og premiene gikk til:
1. Magne L. & Espen S. 60,7 %
2. Dagfinn I. & John S. 53,6 %
5. Roy v.P. & Wiggo N. 49,0 % (nærmest middels)

Sammenlagtvinnerne for begge kveldene (Scratch) ble:
Viggo N. & Terje M.  125,5 %

Onsdag 4/12 gikk alt som det skulle, og følgende kom på premieplassene (hcp):
1. Odd H. & Hans Arne E. 58,9 %
2. Ståle E. & Eirik B. 58,6 %
6. Clas G. & Henning K. 47,8 % (nærmest middels)

Onsdag 27/11 ble det mye "uteliv" før spillingen, idet dørlåssystemet var gått i vranglås, og vi kom ikke inn før en vekter fra Securitas dukket opp. Men spilling ble det, heldigvis, og på premielisten kom følgende:
1. Roy v. P. & Ståle E. 59,9 %
2. Per S. & Kai O. H. 59,1 %
6. Jorun & Jan 49,1 % (nærmest middels)
I de 2 spurtrundene gikk premiene til Roy & Ståle, og Tommy & Thore.

Siden vi nærmer oss jul, har vi litt ekstra premiering:
- Begge kveldene blir det premier (hcp) til de 2 beste parene, samt paret nærmest middels.
- I tillegg premie til beste par i hver av 2 innlagte spurtrunder.
- Vinnerparet sammenlagt (scratch) for de 2 kveldene får også premie.

Vi kan love godsaker til kaffen:
Hjemmebakt 1. kvelden og Kake (fra Kai) 2. kvelden.

Veldig hyggelig om mange stiller opp!