Avansert søk


NM Klubblag.

Det ble storseier over Sandefjord 2. Vi vant kampen 121 mot 39.

Da har vi vunnet beggen kampene og er klare for runde 3.

Den runden trekkes 3. desember, så da blir det spennende og ser hvem vi møter.

Det var Odd Arne, Frode Aus, Jan og undertegnede som spilte kampen mot Sandefjord.

SJ

Ny nyhetsartikkel

 Kveldens vinnere ble Martin og Håvard. Vi legger også merke til at Tor Steinar nok en gang oppnådde et bra resultat . Og i sammendraget etter 2 kvelder ligger han helt i teten. Flott unge mann!

For de som liker å gå gjennom kveldens spill på Internett, må vi desverre skuffe de denne gangen. Fila med de rette spillene ble ikke funnet da vi skulle spille. Så da ser du bare noen andre spill på nettet.

 

Ny nyhetsartikkel

I november ble det spilt 4kvelder howell.

Resultater:

Kveld 1 torsdag 7.november

Kveld 2 torsdag 14.november

Kveld 3 torsdag 21.november

Kveld 4 torsdag 28.november

Sammenlagt etter 4 av 4 kvelder - les mer...

Turneringer

 Juleavslutning Husnes fredag 6 desemder. Middag etter spilling.,

 

Sosial turnering på Ryfylke fjordhotell Sand lørdag 30. November. Start kl 10;00, ferdig ca kl 18:00. Mulig å delta på julebord på kvelden. Intereserte ta kontakt med Egil. Tlf: 91176794.

Karl M Melkeraaen og Erling Berg vant 3. spillekveld av førjulsturneringa 2019

Paret Melkeraaen - Berg(bildet) vant 3. spillekveld av førsjulsturneringa som ble spilt på Myre 26.11.19. På plassene bak kom parene Nyseth - Pedersen og Åsen - Johnsen.

Sammenlagt etter 3 av 4 spillekvelder leder paret Åsen - Johnsen foran parene Fredriksen - Pedersen og Godvik - Johannessen.

NM Bridge Asker1 videre til 3. runde

Asker 1 (Thorbjørn Willoch, Torkild Hagen, Pål Harreschau, Sven Erik Andresen) slo Vikersund 1 53-51.
Vikersund 1 stilte med  Jon Aaby, Vidar Smith, Tormod Røren og Erik Eide.
 
De vant finalen i NM for klubblag i 2017.
 
Det var Vidar Smiths 7. finale., og hadde to sølv og to bronse fra før.
Jon Aaby hadde 5 gull fra før i NM lag. Ute av telling på andre plasseringer. Var da regjerende mester i par.
Tormod Røren hadde en gull og en sølv på 5 tidligere forsøk.
Erik EIde hadde spilt 4 lagfinaler med bronse som best. Også dansk mester i tilsvarende turnering.
 
 
Asker  1 slo også Blommenholm 2 med mer (for oss) kjente Helge Reisvang, Kristin Vigander, Kåre Gjersen, Jostein Flægstad. Der ble sifrene 87-44.
 

Resultat Innekos turneringen

Olav vant 

Vi GRATULERER!!!

      1  179,5  Olav Førde 

      2  178,6  Bernt Ivar Amundsen

      3  177,3  Svein Magne Granheim 

      4  175,0  Audun Follestad 

      5  174,3  Roger Olafsen 

      6  172,7  Einar Størkersen 

      7  172,5  Harald Skretting 

 HCP listen ble slik:

      1 Eva Engesmo - Gro Aakhus 169,4

      2 Viljar Gunnerud     164,2

      3 Rolf A. Houge        161,9

      4 Zoja Milvang          161,4

      5 Magne Nilsen        160,2

      6 Rolf Stigum            159,5

      7 Kristian Carlenius  159,0

Hel vinner BM

"Hel" med Sven-Olai Høyland, Jim Høyland, Knut Ivar Pettersen og Magne Eide vant lørdagens BM sluttspill. De vant finalen over 28 spill med overbevisende 76-25 mot lag Bakke.

Lisbeth Glærum, Ann-Mari Mirkovic Juvik, Sølvi Remen og Kristine Breivik er også med på vinnerlaget, men fikk ikke spilt sluttspillet da de er i London og spiller turnering samme helg.

 

Lag Eriksen slo Mørch i kampen om 3. plassen.

Resultater grunnspill

Semifinale

Finale/bronsefinale 

Jim Høyland, Knut Ivar Pettersen, Magne Eide og Sven-Olai Høyland