Avansert søk


Tirsdag 1/10-19 av btl

4 1/2 bord ved kveldens turnering og det ble jevnt med kun 5 % som skilte fra 1 til 6 og det ble delt første plass mellom Terje - Arne og Jan Arild - John Arthur som begge fikk 57,64% tredje plassen gikk til Ebba og Odd-Bjørn med 56,94 vi gratulerer med plass på pallen. Det er jevnt før siste runde i turneringen og neste tirsdag er det simultan spill og da er prisen 60 pr spiller, alle er velkommen til å spille hos oss.
Simultanlandskamp tirsdag 29/10

Simultanlandskamp tirsdag 29/10

Forrige simultanlandskamp ble en fiasko fra vår side, i og med at hele landet spilte feil kort.

Årsaken til dette var at vi oppretta turneringa i vår - før vi hadde avtalt tidspunkter for landskampene. Og så ble aldri ny kortfil sendt ut til de påmeldte klubbene, eller lasta opp i påmeldingsmodulen da vi mottok kortfil fra Sverige.

Vi har nå fått kortfiler til den neste landskampen. De er lasta opp i påmeldingsmodulen. Så alle som melder seg på nå får riktige kortfiler tilsendt automatisk.

For klubbene som allerede var påmeldt er det sendt ut korrekte kortfiler til Ruterkontakten i klubben. Dersom dette er en annen person enn den som dublerer, må kortfilene videresendes til rett person (vi har ingen eksport av kortfilmottakere i databasen).

Vi anbefaler så mange som mulig å melde seg på, slik at sjansen for å slå svenskene blir størst mulig!

Kansellert Spillekveld 1ste okt

Diverse problemer gjorde at spillekvelden måtte kanselleres.

6te runde av Høstturneringen 2019 gjennomføres neste tirsdag 8. oktober