Avansert søk


Hugs fredagsbridgen på hotellet

 Fredag kl 18.00 er det ny runde i fredagsbridgen. Mariusz er på divisjon so her er det muleg for andre å vinne..

KM par 30.3. og 1.4.

Invitasjon

Påmelding

Cashpremier til:
·       beste damepar
·       beste juniorpar
·       beste mixpar
·       beste veteranpar
·       beste begynnerpar (medl.nr > 42000)

Må være minst to i hver kategori for at det skal deles ut premie.  Kretsen dekker startkontingenten for de som kvalifiserer (de får ikke cashpremier)
Parfinalen spilles 22.-24.9.

2017

Styremøter 2017


Styremøte 1: Saksliste. Referat
(21.02.2017)

Styremøte 2: SakslisteReferat(09.12.2017) 

 

Mandag 20.02.17

 Seieren i kveld gikk til Svein Åstrøm og Knut Aage Lerfald. Vi gratulerer

Klubbmesterskapet 5. omgang

Undertegnede og makker kunne ha slått sammen et hus med bare nevene tirsdagskvelden, noen ganger går det bra selv når det blir feil. En solid seier knappet noe inn på regjerende klubbmestere, men det nytter lite når disse igjen har en like klar andreplass for kvelden. Fortsatt virker førsteplassen ganske så klar. Fra 3. til 8. plass skiller det under 4 %poeng, så her kan alt skje. Fra 2. til 9. plass er det generelt svært åpent fortsatt, så det er bare å holde i korta også de kommende tirsdagene.

 

Plass Navn Gj.snitt
1 Odd Harald og Geir M 65,6
2 Jo-Gaute og Frank 57,7
3 Kjetil og Sigurd 53,8
4 Juul og Steinar 53,5
5 Rolf og Svein Magnus 52,4
6 Odd Helge-Helge Egil 52,3
7 Arne Kristian-Kåre 51,5
8 Trine og Hilda 50,0
9 Barbro og Magnus 47,1
10 Toril og Per Arne 44,5
11 Jonny og Sven 43,9
12 Solveig og Gunnlaug 42,6
13 Vidar og Randi 39,6

NYHETER

 

Asker Bridgeklubb på Guriset - hele gjengen


Bakerst Gro, Eva, Kjell, Bjørg, Terje og Knut.

I sofaen Kristin, Camilla, Helge og Hanne.

Foran Zoja

Seriemesterskapet - resultater fra 3. divisjon.

Gratulerer til Gunnar, Jørn, Tom, Jon Martin og Lars som seriemester i 3. divisjon og dermed opprykk til 2. divisjon neste sesong. På 2. plass i samme avdeling, ikke mange poeng bak kom laget med Olav Erik, Tommy, Atle, Svein, Frode og Flemming, og Geir som stilte som dyktig "stand in" første dagen. Det ble også en gledelig 7. plass (som innebærer at de beholdt plassen) til det nyopprykkede laget med Per, Lars, Ove, Anders, Thor og Christoffer - spesielt også fordi det så veldig stygt ut en stund. Morsomt med flott innsats fra alle lagene med lokale medlemmer. Gratulerer og lykke til neste sesong

PS Kretsen hadde også med ett lag i en annen 3. divisjonsavdeling som rykket opp, så neste sesong blir kretsen representert med til sammen tre lag i 1./2. div. Med to lag som rykket opp og tre som rykket ned fra 3. divisjon, blir det fem lag fra kretsen i 3. divisjon neste sesong (mot ni lag denne sesongen). Det rykket opp ett lag fra 4. divisjon (Vestby).