Avansert søk


Velkommen.

Velkommen.

Vi holder på å gjøre en "vårrengjøring" av siden og forventer at sidene skal vær funksjonable i løpet av kort tid.

Vi ønsker Hamar BK 1 velkommen!

Vi ønsker Hamar BK 1 velkommen!

I sjette runde vant Hamar BK 1 sin kamp mot Ringebu/Fåvang BK 2 - 72-56 (38-44).
Vi gratulerer....



De glade vinnere - fra venstre: Kristian Barstad Ellingsen, Harald Eide, Lars Eide, Jan Olav Røseng og Dag Tore Røseng.

Velkommen til "Solkysten" i juni!

Velkommen til "Solkysten" i juni!

 Nøtterøy Bridgeklubb runder 75 i  2016, og som et ledd i markeringen av jubileet arrangerer vi NM finalen for klubber fra torsdag 2. - søndag 5. juni. Klubben vår er en av landets største med 142 medlemmer, og vi gleder oss til å ta imot finalistene til skarp dyst ved bordene, forhåpentligvis i vakkert sommervær i skjærgårdsmiljø.Turneringen spilles på Hotel Klubben i Tønsberg, bare få meter fra kanalen som skiller Tønsberg og Nøtterøy i et område som rommer mye av distriktets uteliv, om det skulle bli noe tid i tillegg til bridgen. Vi kommer til å oppdatere denne hjemmesiden kontinuerlig med aktuell informasjon, og ta gjerne kontakt med oss hvis det er noe dere lurere på eller savner. MIn e-post er knutk@hotmai.com.

 

Vi ønsker Steinkjer BK velkommen!

Vi ønsker Steinkjer BK velkommen!

Klippet fra Steinkjer BK sin hjemmeside:

Klare for NM - FINALE etter favorittseier mot Arendal 

 

 

Omtale på http://www.kvangraven.no  :

Steinkjer vant med 15 IMP over Arendal i NM lags siste utslagsrunde (6. runde).

Jeg må med skam å melde innrømme at dette var den kampen jeg var mest sikker på da jeg tippet hjemmeseier til Arendal.

Det kan være lagkapteinen til Arendal fikk sove dårlig etter et originalt laguttak, men sånn er cupspillet. Steinkjer vil helt sikkert slå godt ifra seg i finalen og vi gratulerer.

Arnstein Nymoen ledet sine soldater til seier på Sørlandet. Nå blir det lagfinale til et velspillende Steinkjer.

 


Hotellet

Hotellet


Finalen skal spilles på Quality Hotel Klubben, Tønsberg. 

Hotellet er tatt ut i streik, så det kan være vanskelig å bestille rom.

Vi har imidlertid forhåndsbestilt rom, så det bør ikke by på problemer å være avventende. Mere info kommer så fort som mulig.

VELKOMMEN TIL FEMUND BRIDGEFESTIVAL 2017!

Tradisjonsrike Femund Bridgefestival går igjen av stabelen i mai, i år den 20. og 21. mai. For tredje år på rad skal vi spille på Bryggeloftet i Elgåa, Norges kanskje mest idylliske turneringssted.

Påmeldingslinker kan du finne via fanen "FemundBridge" øverst på hjemmesida. Her kan du også finne info om overnattingssteder i Elgå, hvordan du kjører for å komme frem og annen nyttig info om Engerdal og Femundsdistriktet. Under "Resultat-arkiv" kan du også finne resultater fra de 5 siste åra og noen artige anekdoter fra disse årene. Påmeldingslink vil forøvrig også ligge fast øverst på forsida til klubbens hjemmesider.

De siste fem åra har vi hatt en voldsom økning i antall deltakere

 

  Par Lag
2012 20 14
2013 20 12
2014 25 16
2015 30 19
2016 36 19

Som vi ser har vi økt med deltakelsen i par med 80% på fem år, mens det i lag er en økning på rundt 40%! Dette gjør denne turneringa til en av Østlandets mest attraktive helgeturneringer, og samler bridgespillere fra Trondheim til Oslo (og lengre).

Målet for i år er å krysse de magiske 40 par i begge turneringer. Da vil vi kunne dele ut ekstra bonus-forbundspoeng til de 4 beste parene/lagene.

Så velkommen til Engerdal og Elgåa denne festhelga. Resultater må du sørge for sjøl, moroa skal vi stille med!

 

 

 

 

 

 

Da er det klart!

Da er det klart!

Nå er alle de åtte lagene som skal kjempe om NM-tittelen på Hotel Klubben i Tønsberg 2-5. juni klare.

Sist ut var Førde som slo Bergen Akademisk med 13 imp i helgen. Fra før er Heimdal med to lag, TopBridge, Steinkjer, Sørreisa og Hamar klare sammen med arrangørklubben Nøtterøy. 

Vi skal foreløpig ikke spekulere for mye på utfallet, men fjorårets mestere fra Heimdal må kanskje finne seg i et lite favorittstempel, muligens med Sørreisa og Hamar som de nærmeste utfordrerne.

På grunn av hotellstreiken  er det ikke mulig å bestille rom akkurat nå, men fortvil ikke, vi har reservert et tilstrekkelig antall.

Hjemmesiden oppdateres fortløpende og jeg anmmoder alle lagene om å sende inn nødvendige data så fort som mulig.

Jeg inviterer i tillegg til en liten limerick-konkurranse og har gjort et forsøk selv for å sette igang. Se på facebooksiden!