Avansert søk


Resultat 23. februar

Det møtte åtte par til tredje runde av Klubbmesterskapet. Kolbjørn og Gunnleiv vant med 59,5 %. Andreplassen gikk til Morten og Kjetil som fikk 58,9 %, mens Roger og Ståle ble nummer tre med 57,7 %.

Sammenlagt etter tre av sju runder:

Kolbjørn - Gunnleiv............173,8 %

Roger - Ståle.....................168,7 %

Kjetil - Morten....................162,5%

Knut - Øystein...................159,0 %

Her er oversikt over de ansvarlig i kommende runder:

2.3.:......Brynjar

9.3.:......Tom Ivar

16.3.:....Johnny

Husk å levere nøklene til nestemann på lista før neste spillekveld!

Heimdal BK 2


NM for klubblag 2016 - Nøtterøy BK -   2.-5. juni 2016

 

Heimdal BK 2

Resultat 2. mars

Det møtte åtte par til fjerde runde av Klubbmesterskapet. Kolbjørn og Gunnleiv vant med 62,5 %. Andreplassen gikk til Morten og Kjetil som fikk 60,7 %, mens Roger og Ståle ble nummer tre med 54,2 %.

Sammenlagt etter fire av sju runder:

Kolbjørn - Gunnleiv............236,3 %

Kjetil - Morten...................223,2 %

Roger - Ståle.....................222,9 %

Sverre - Øystein................206,0 %

Tor Kyrre - Stig.................188,1 %

 

Her er oversikt over de ansvarlig i kommende runder:

9.3.:......Tom Ivar

16.3.:....Johnny

Husk å levere nøklene til nestemann på lista før neste spillekveld!

Resultat 9. mars

Det møtte sju par til femte runde av Klubbmesterskapet. Kolbjørn og Gunnleiv vant med solide 68,8 %. Andreplassen gikk til Tor Kyrre og Stig som fikk 58,3 %, mens Knut og Ståle ble nummer tre med 51,0 %.

Sammenlagt etter fem av sju runder:

Kolbjørn - Gunnleiv............305,1 %

Roger - Ståle.....................273,9 %

Kjetil - Morten...................268,0 %

Tor Kyrre - Stig.................246,4 %

Sverre - Øystein................244,5 %

Den 16. mars er Johnny ansvarlig for arrangementet.

NB! HUSK AT VI SPILLER I SANITETENS LOKALER DENNE KVELDEN. INNGANG PÅ BAKSIDEN AV "HÅNDTVERKSENTERET" (ETASJEN OVER MILANO).

Hamar BK

NM for klubblag 2016 - Nøtterøy BK -   2.-5. juni 2016

 
Hamar BK


Om oss

 

Nøtterøy Bridgeklubb er en av de mange klubbene som ble startet opp under krigen, nærmere bestemt den 29. januar 1941. Ved starten var det 20 medlemmer. I hele krigsperioden var klubben ”lukket” med fast antall bord , og en måtte stille med reserve hvis en var forhindret en kveld. Medlemstallet økte utover 50-tallet, og klubben hevdet seg bra, bl.a med en 5.plass i NM lag i 1951.

Utover 60-tallet opplevde en nedgangsperiode, og klubben  var ”sovende” i drøyt 10 år før en startet opp igjen i 1982 med 38 medlemmer. I de drøye 30 årene siden den gang har vi vokst til å bli en av landets største med i øyeblikket 142 medlemmer. Vi arrangerer klubbkveldene våre på tirsdager  i kantina på Nøtterøy videregående skole, og har et utmerket samarbeid med skolen slik at vi også kan arrangere andre  turneringer og kurs der.

Vi arrangerer nybegynnerkurs med jevne mellomrom, og flere tirsdager i semesteret har vi oppfølgingskurs av ca ½ times varighet før spillingen starter.

NM-arrangementet er en av de store markeringene i forbindelse med 75 års jubileet vårt. Den andre vil være tur til Kiel i september der medlemmene vil få et sterkt subsidiert tilbud

Klubbmesterskapet 2017 ( 3 )

Resultat fra 16/2 samt saamenlagt etter 3 kvelder av 6

Bulgarsk suksess i Cavendish


 Cavendish Open Pairs ble vunnet av Jerry Stamatov-Diyan Danailov fra Bulgaria.

F.v. Stamatov, Allavena og Danailov.

 

 

Fredrik Helness og Thor Erik Hoftaniska kvalifiserte seg til A-finalen hvor de havnet litt under middels (16.plass av 22 par).

I B-finalen ble Geir Helgemo-Tor Helness nr. 2 mens Boye Brogeland sammen med engelske Simon Gillis ble på 13.plass av de 40 parene.

Her er de som kom på "pallen" i årets Cavendish turneringer:

Program

Tidsplan NM for klubblag 2016
Torsdag 2. juni 
16.00 - 16.15 Captains meeting
16.15 - 16.30 Åpning av NM
16.30 - 18.25 Kamp 1 - 1
18.40 - 20.35 Kamp 1 - 2
20.35 - Middag
   
Fredag 3. juni 
09.00 - 10.55 Kamp 2 - 1
11.10 - 13.05 Kamp 2 - 2
13.05 - 14.00 Lunsj
14.00 - 15.55 Kamp 3 - 1
16.10 - 18.05 Kamp 3 - 2
18.20 - 20.15 Kamp 4 - 1
20.15 -  Middag
   
Lørdag 4. juni 
09.00 - 10.55 Kamp 4 - 2
11.10 - 13.05 Kamp 5 - 1
13.05 - 14.00 Lunsj
14.00 - 15.55 Kamp 5 - 2
16.10 - 18.05 Kamp 6 - 1
18.20 - 20.15 Kamp 6 - 2
20.15 -  Middag
   
Søndag 5. juni 
09.00 - 10.55 Kamp 7 - 1
11.10 - 13.05 Kamp 7 - 2
13.05 -  Avslutningslunsj
  m/premieutdeling

NM-komite

Nøtterøy Bridgeklubb fikk tildelt mesterskapsarrangementet våren 2015, og på sensommeren startet vi arbeidet med klubbstyret som ledergruppe. Vi etablerte raskt en sponsorkomite bestående av Sjur Gran, Eva Beckstrøm, Knut Ivar Løken og Willy Wahl som til tross for et trangt marked har gjort en utmerket innsats, og det ser ut som den økonomiske siden er trygt i havn.

Klubbens medlemmer har vist stor interesse for arrangementet, og det har ikke vært vanskelig å finne frivillige til de ulike jobbene. Torunn Sjølshagen vil ha ansvar for bemanningen, rett person på rett plass til rett tid, Vegar Næss vil jobbe med hjemmeside og Facebook, og Magnar Langemyr har tatt hovedansvaret for økonomi og regnskap. Med seg vil de ha en stor gruppe ”fotsoldater” Magnar stiller også som BBO-operatør sammen med Hans Johan Låhne og Jan Th. Thoresen.

Klubbens medlemmer og spillere vil stille med klubbens egne T-skjorter, og mesterskapet vil bli spilt med  kort som er produsert for anledningen.

Vi vil ha en egen stand i Hotel Klubbens foaje, og der vil det være muligheter til å kjøpe både T-skjorter og kort.