Avansert søk


4. Divisjon

Viktig melding for dere som skal spille 4. divisjon:

Spillingen på lørdag blir på den nye Høgskolen, slik som i november. Men Høgskolen er ikke tilgjengelig på søndag, så spillingen søndag 5.2 vil foregå på Augustin Hotell i C. Sundts Gate (fra kl. 10 til ca. 14:30). Det vil bli gratis kaffe på kaffeautomat utenfor spillelokalet. Snacks kan kjøpes i resepsjonen. Parkering f.eks. i Klostergarasjen ca. 150 meter fra hotellet. Endringen gjelder altså bare SØNDAG.

Velkommen til alle, og lykke til! http://www.augustin.no/

Ny nyhetsartikkel

Da er klubbmesterskapet par i gang. Mesterskapet går over 10 kvelder hvor 9 er tellende. For å bli klubbmester må begge spillere spilt minst 7 kvelder

Info 4. divisjon

Viktig melding for dere som skal spille 4. divisjon:

 

Spillingen på lørdag blir på den nye Høgskolen, slik som i november. Men Høgskolen er ikke tilgjengelig på søndag, så spillingen søndag 5.2 vil foregå på Augustin Hotell i C. Sundts Gate (fra kl. 10 til ca. 14:30). Det vil bli gratis kaffe på kaffeautomat utenfor spillelokalet. Snacks kan kjøpes i resepsjonen. Parkering f.eks. i Klostergarasjen ca. 150 meter fra hotellet. Endringen gjelder altså bare SØNDAG.

Velkommen til alle, og lykke til! http://www.augustin.no/

SPILLEKVELD 19. JANUAR 2017 - SUVEREN SEIER TIL MARIUS OG AXEL

Det ble spilt 2. kveld av klubbmesterskapet og det møtte 9 par. Marius og Axel vant suverent med hele 68,1% foran Vidar og Kolbjørn på 2. plass med 59,7%. 3. plass på pallen ble en jevn kamp mellom 3 par og gikk til Johan/Svein N. knepent foran Svein B./Eirik H. og Bjørn Morten/Olav. Det vises til fullstendig resultatliste på hjemmesiden.

Gratulasjon til vinnerne Marius og Axel som også ble trukket ut som vinnere av kveldens flax-lodd.

Neste torsdag ønsker vi velkommen til 3. kveld av klubbmesterskapet, men før det møtes mange av oss til GOL CUP 2017 FØRSTKOMMENDE LØRDAG PÅ SOLSTAD HOTELL MED START KL. 10.45

Innbydingar til lokale turneringar

 Påskebridge på Hafslo onsdag i påskeveka : Påmelding 

 Jubileumsturnering på Leikanger 11. mars: Påmelding

 

Resultat 19. januar

Det møtte 7 par til andre runde av  Vinterturnering 2. Gunnleiv og Marian vant med 61,5 %. Andreplassen gikk til Kjetil og Odd Roar som fikk 59,4 %, mens Knut og Arne ble nummer tre med 57,3 %.

Sammenlagt etter to av fire runder:

Gunnleiv med makkere.......127,6 %

Kjetil med makkere............115,9 %

Knut - Arne.......................107,3 %

Roger - Ståle.....................103,4 %

Husk årsmøtet torsdag 26. januar - fra kl. 18 til kl. 19. Roger er ansvarlig for arrangementet denne kvelden.

Vinter 2 Kveld 1

 

Nummer 1 ble Jarle Bogen - Tor Arne Reppen med 54,2 %.  På andre plass fulgte Martinus Birkelund - Bjørn Lunde med 52,8 %. Tredjeplassen gikk til Helge Stanghelle og Gerd Marit Harding med 52,1 %

 

Torsdag og regn...

 Ny klubbkveld, 3 bords bridge...

Seier til Inge og Fridtjof, gratulerer til dei!

Ny nyhetsartikkel

Ny seier til Svein og John Ivar, men Hallgeir og Halvard henger bra med sammenlagt. Resten må nok nøye seg med å kjempe om den siste pallplassen

Vinter 3.

I kveld vant Tore og Kåre suverent, forran Ola og Kjell Jostein.

Samme rekkefølge i toppen er det også i klubbmesterskapet sammenlagt etter 2 kvelder.