Avansert søk


Julebord

 Det ble gledelig nok 24 med på årets julebord, til tross for at formann Simon lå hjemme i influensa og Dag A foretrakk pinnekjøtt denne kvelden. Det var ekstra hyggelig med damebesøk av søstrene fra Kolbotn samt en innleid Marit. Tradisjonen tro startet flere tidlig hos Torstein. Maten lagde Texasdamene på huset, og både ribba og risgrøten smakte utmerket. Per Storjord fikk premie som beste klubbspiller i høstsesongen og Arne og Olav fikk premien for førsteplassen i Kvist Julecup. Høydepunktet ble det kulturelle innslaget av æresmedlem Herman med flott fremføring av"Gouton voir si les vin est bon" med sterk innlevelse. Stor takk til Torill for servering av verdens beste kake til kaffen.

Til alles overraskelse ble det i år en ryddig resultatliste, mye takket være min makker for kvelden - Knut som styrte tastaturet. Et stort spill for oss var stampen i 6 kløver som ble doblet, men som Knut loset hjem med et overstikk! Ekte julebordsbridge. De heldige med trekningen ble:

1. Roar Larsen - Leif otto Listberg 42. 2. Hege Johansen - Tore Haraldsen 20. 3. Leif Jansen - Rolf N Hansen 17. 4. Herman Larssen - Johnny Moen 13. 5. Andreas Jansen - Elisabeth Johansen 9. 6. Knut Karlsen - Olav Hjerkinn 5. 7. Per Arild Kvist - Marit Hjerkinn 4. 8. Eva Lund - Bjarne Erlandsen -9. 8. Øyvind Bronken - Torstein Kjærvik -9. 10. Torill Haakenstad - Per Sletten -16. 11. Per Storjord - Svein Elvevold -23. 12. Arne Almendingen - Raymond Frivåg -53.

Vi ønsker alle en riktig god jul og minner om bridge 3. dag.

SLUTTRESULTAT HØSTTURNERINGEN 2016

 Etter siste spillekveld var det Geir og Arve som vant sammenlagt. De fikk en snittscore på 57,2%

På 2.plass kom Arne og Roar med 53,9% , mens Eivind og Borgar kom på 3.plass med 52,9% totalt.

KLUBBMESTERSKAP 2016-2017

 Klubbmesterskapet starter opp 5.januar kl.18.30.

Da er det satt opp 8 kvelder med klubbmesterskap, med siste kveld 23.februar.

Mandag 19.12.16

 Seieren i kveld gikk til Tommy Lødding og Atle Evensen. Vi gratulerer

Klubbmesterskapet 3

Gratulerer til Arve og Arild som vant i A og gratulerer til Wenche og Kari som vant i B, Sammenlagt i B under Les mer...

Klubbmesterskapet 4

Gratulerer til Alf Jan og Svein som vant i A og gratulerer til Jan Erik og Inger Lise som vant i B. På grunn av 2 feil spilte spill i Runde 1 og de korrekte spillene ikke ble spilt senere. Ble spillene 16-18 dømt som ikke spilt. De spillene som ble spilt 23 og 24 ble dømt M- for feilende par og M+ for ikke feilende par. Spill 22 ble spilt som det skulle og ingen straff i det spillet.

Kåre og Joleiv vann siste før jul

Siste spelekveld før jul blei spelt måndag 19. desember, og denne gongen vann Kare Aasen - Joleiv Midttveit med 62,1 %. Tett bak kom Thea og Bjørn Hauge med 61,7, og tredjeplassen gjekk til Åse Bauge Elisabeth Over med 56,7 %

Resultat og spelstensilar

Neste måndag er 2. juledag og då går årets juleturnering av stabelen i Nore Neset Aktivitetshus. Påmelding til den her.

Og til slutt: Riktig god jul til alle!