Avansert søk


Ny nyhetsartikkel

Vi starter opp etter ferien 28 august kl.18.30 i Arbeidskirken. Alle er velkommen.

Olsen-brothers vant 3. spillekveld av kjøttmeisen 2016

Einar Olsen og Fredrik Olsen(bildet) vant 3. spillekveld av kjøttmeisen 2016 som ble spilt på Myre 29.11.16. På delt andreplass kom parene Jakobsen-Steffensen og Åsen-Johnsen.

Sammenlagt etter 3 spillekvelder leder paret Åsen-Johnsen foran parene Berg-Fredheim og Hammer Meløy.

Orlando update


Under Fall Nationals i Orlando spilles akkurat nå den prestisjetunge Kaplan Bule Ribbon Pairs. Den går over tre dager, to sesjoner kvalifisering og to semifinalesesjoner før det hele avgjøres torsdag (amerikansk tid) med finale, også over to sesjoner.

Etter de opplysninger jeg sitter inne med deltar fire norske par i Blue Ribbon. Alle fire klarte "cut'n" og er klare for semifinalen:

nr. 54 Jon Solli Hansen - Geir Helgemo

nr. 69 Ann Karin og Ole Fuglestad

nr. 90 Boye Brogeland - Espen Lindqvist

nr.  103 Helge Stornes - Karl Chr. Baumann

148 par gikk videre fra kvalifiseringen som ble vunnet av amerikanske Becker-Strul.

Link til resultatene i par:  http://cdn.acbl.org/nabc/2016/03/bulletins/db6.pdf

Link til programmet i Fall Nationals: http://web2.acbl.org/nabc/2016Orlando.pdf

KM lag: Gratulerer til Fredrikstad 4 med seier i B og opprykk!

Onsdag denne uka ble siste kveld i KM-lag avviklet og det ble følgende sluttresultat i puljene:

A-pulja endte med 5. og 7. plass til Fredrikstad 1 og Fredrikstad 2. Sarpsborg 2 tok en flott 4. plass rett bak pallen, mens Sarpsborg 1 dessverre var en av de tre som rykket ned med sin 8. plass. Askim 1 vant.

I B-pulja vant Fredrikstad 4  Gratulerer til Iwona, Johan, Magnus, Anders og Ove!! Seier og opprykk! Siden det legges om til 8 lag i puljene fra neste år var de eneste lag som rykket opp. Det var synd for Torsnes som tok en fin 3. plass. Fredrikstad 3 ble nr 9 og rykket ned i C.

Neste sesong blir det 3 lag fra Fredrikstad og ett fra Sarpsborg i A-pulja, blant de 8 lagene. Det gir mange lokaloppgjør, og vi får håpe at flere av lagene vil kjempe om en plass på pallen  Omleggingen gjør at det blir syv spillekvelder med en hel kamp pr kveld. I B-pulja vil garantert Torsnes og Sarpsborg kjempe om opprykk. Og lagene fra Fredrikstad og Sarpsborg i C vil sikkert også være i toppen Kanskje melder også noen nye lokale lag seg på i D-pulja så får vi noen å heie på i hver pulje!

Lykke til neste sesong