Avansert søk


Juleavslutning

Siste spillekveld før jul, mandag 19. desember, blir det litt ekstra å se fram til fra Hildes kjøkken, gratis! Håper de som kommer gir beskjed slik at Hilde kan forberede seg på antallet. Minner også om vår årlig Julecup den 27. desember kl 1500 i Frivilligsentralens lokaler.

Årets spiller 2016

 Kampen om tittelen "Årets spiller" i Sørreisa bridgeklubb var tett helt til siste spillekveld 29.nov.

Steingrim sikret seg tittelen ved sin 2.plass siste klubbkveld. Vi gratulerer!

Sluttstillingen:

1. Steingrim 191 klubbpoeng

2. Jonny R   187 klubbpoeng

3. Ingebrigt   179 klubbpoeng

4. Berit         175 klubbpoeng

5. Dag          123 klubbpoeng

 

!

4 bord!

2 elever fra kurset på folkehøyskolen våget seg inn i spillelokalet på Arbeidern. Vi var redd for at de skulle bruke mye tid, men det gikk veldig bra. 

Med tiden skal de helt sikkert lære seg å melde og spille bedre, de har potensial!

Eivind og Bjørg vant kvelden.

Neste tirsdag er det mestertreff, der vi skal konkurrere med spillere fra hele Norge.