Avansert søk


Spillingen i oktober

Vinnere 4. kveld (26/10) ble også:
Per & Roy  63,9 %  Gratulerer!

Per & Roy ble også suverene oktober-vinnere med 243 %!

Vinnere 3. kveld (Simultan-turneringen 19/10) ble:
Per & Roy  63,7 %  Gratulerer!

Vinnere 2. kveld (12/10) ble:
Thore & Ståle  58,3 %  Gratulerer!

Vinnere 1. kveld (5/10) ble:
Per & Roy  58,5 %  Gratulerer!

Søm Bk har spillekvelder 4 onsdager i oktober:
5/10 - 12/10 - 19/10 - 26/10
Simultan-turnering arrangeres 19/10

Alle er velkomne til å spille enkeltkvelder eller hele oktober-turneringen i Bydelshuset på Søm (vis-á-vis Kiwi).
Spillestart kl. 18.30. Kaffe og kjeks. Vinpremier til beste par hver kveld.

Bli med på spillets dag!

Bli med på spillets dag!

30. oktober - 5. november er det Nordisk Spilluke. Dette markeres blant annet med arrangement på bibliotek over hele landet. Norsk Bridgeforbund er med, og håper alle klubber stiller på sitt lokale bibliotek eller lager egne arrangement.

Soleklar seier i KM Lag, Romerike


I kretsmesterskapet for lag på Romerike fikk vi en av årets klareste turneringsseiere. Norrøna 2 vant med mer enn 26 VP!

På vinnerlaget spilte Per Ove Grime, Cato Sundeng, Svein Arild Naas Olsen, Lars Øyvind Allard og Jan Gunnar Kristensen. Her er link til resultatlisten, butler og spillstensiler:

http://bridge.no/var/ruter/html/0300/2016-10-08.htm

Artikkel i Fædrelandsvennen fra NM Par

Artikkel i Fædrelandsvennen fra NM Par

Nils Kvangraven har skrevet en lang artikkel fra NBF  i Fædrelandsvennen. 

Høst 2

Gratulerer tilBørre og Tor Åge som vant i A og gratulerer til Ragnvald og Oddny som vant i B.

Singelturneringen starter 7.Nov og jeg legger ut påmeldingsliste  neste gang

1-4 Divisjon 2016 og KM-Lag

Bridge sesongen er i gang og de fleste er klar over NM Klubblag, og divisjons spilling.

Håper alle i kretsen setter av tid og klarer stille lag!

Påmelding 4. divisjon Vestfold finner du her   og

KM- Lag som også i år er tenkt å spilles i to puljer finner du påmelding:

Nordpulja er her og Syd pulja her!

 

Analyse

 Det var 4 fulle bord i dag. Eivind og Arvid ledet før siste runde og med en knallrunde økte de og vant klart foran Runar og Kai sammen med Trond og Henning. Med denne seieren tok de også over ledelsen i sammendraget.

 

Det er nå til helga lagturneringen i Kongsberg er, så det haster å melde seg på! Sjekk her for det.

Det er også en stor og fin turnering i Larvik om et par uker. Her kan du lese om den.

I kveld ble det en større diskusjon om en analyse av et spill der en "kjeftet" på makkeren for et feil motspill. Det ble kommentert at det var feil analyse (han ville ikke høre) og den kommer her. (Vi nevner ingen navn)