Avansert søk


Månedens klubbspiller i september ble Tom, gratulerer!

I september, første måned i sesongen 2016/2017 (september-april) var det hele 34 forskjellige spillere som sanket poeng ved å komme topp tre i en eller flere lokale klubber. Best denne gangen var Tom med hele 13 poeng, etter at han sammen med makker Lars har herjet i Sarpsborg på torsdagene! Gratulerer! Nærmest fulgte Knut med 10 og Gunnar og Jan Erik med 9 poeng. Poengene deles fortsatt ut etter beregningen 1. plass= 3 poeng, 2. plass=2 poeng og 3. plass=1 poeng. Og det er spillekveldene i Fredrikstad, Torsnes, Sarpsborg, Gressvik og Råde som teller. Beklager ellers at det er noe rart med formateringen fra min PC for tida - skal få ordnet det med NBF håper jeg. Trykk Les mer... for detaljert resultatliste.

Enkvelds høstferieturnering

Resultater for de beste:

1  60,1 Roger Olafsen - Bernt Ivar Amundsen
2  57,7 Hans Olav Kvaal - Sven Erik Andresen
   57,7 Lars Urholt - Harald Skretting
4  57,5 Svein Magne Granheim - Audun Follestad
  B-spilere  
1  56,3 Audun Røneid - Heidi Røneid
2  48 Terje Kristian Hansen - Knut Helge Hylen
3  47,4 Arne Orsten - Christian Nygaard
   47,4 Anne Årstad - Cecilie Winsnes

For alle detaljer se her>>>>>

Høst 1 kveld 3

 Høst 1 kveld 3 ble vunnet av Leif Riksvold og Håkon Bogen med småpene 66,1 %.  På 2. Plass kom Per Tjelmeland og Elisabeth Solum med 57,1 %, og på 3. fulgte Bjørn Erik Rydland og Svein Erik Almli med 51,8 %.

I sammendraget etter tre kvelder har Leif Riksvold/Håkon Bogen tatt en klar ledelse med 181,4 foran Jarle Bogen/Tor Arne Reppen med 165,8.

Se alle resultatene under les mer...

Brynjar

 Siste kveld av klubbmesterskapet ble vunnet av Alexander og Håkon, med Svein Kåre og Olav på andre plass.

Sammenlagt vant Svein Kåre og Jonny, nummer to ble Kurt Ove og Jarle og på tredjeplass kom Egil og Brynjar.                                                                                                                                                                                                                    Torsdag 13.10.16 er det Simultan turnering.

 

 

 

 

Seier nummer 3 på rappen!

Det ble en jevn kappestrid mellom 2 par da Kveldsturnering nr. 3 gikk av stabelen i Våle tirsdag. Som følge av et ekstraordinært kommunestyremøte måtte spillingen flyttes på kort varsel, men det ble likevel 10 par som fant veien til reservelokalet. Til slutt gikk seieren nok en gang til Roger Olafsen i spann med sin faste makker Vibeke Hellner som endte opp poenget bedre enn Frank Indlagen – Trond Rikstad. Tredjeplassen gikk til Bjørn Helgeby – Simen Sørlie Helgeby som hadde samme plasseringen siden runde 3. Trykk her for å komme til detaljene fra turneringen

Tryslinga verst!

Kjetil og Sigurd var verst under "sesongåpninga" i Heggeriset på tirsdag, tett foran John og Frank. 8 par til start er en hyggelig start, og vi håper flere kommer seg til kortbordet utover.

Det ble også spilt simultan, og der var Odd Harald og Geir beste paret fra Engerdal, dog ikke høyere enn nr. 74 blant 380 par. Resultater fra simultan finner du HER.

Ny terminliste finner du via "Terminliste"-fanen øverst på hjemmesida. Her kan du finne de aktuelle datoer for sesongen fremover. De to første tirsdagene vil vi vie ekstra oppmerksomhet til de nye, men vi ber så mange som mulig stille opp. Ingen grunn til å ikke bidra selv om fokus blir mindre konkurranseprega. Vi spiller IMP-over-feltet disse gangene.

Høstcupen 2016

andersjohnsen.jpg22 par deltok 3. spillekveld av Høstcupen 2016 i Sortland BK. A-pulja ble vunnet av Øystein Johnsen - Anders Johnsen foran Olav Ellingsen - Ståle Digre på andre og Tommy Elde - Stig Arne Iversen på tredje.

B-pulja ble vunnet av Audun Aanes - Sigmund Jørgensen foran John Hansen - Sylvi Adolfsen på andre og Lisbeth Møller Pedersen - Lena Thomassen på tredje. 

Resultater A-pulja, B-pulja

Enkvelds i høstferien -Ny seier til Egil og Steinar K

 Egil og Steinar K er tydeligvis i kanonform denne høsten og halte i land sin andre kveldsseier på rad under høstferiespilligen i går torsdag 6/10.

Kveldscoren var denne gang litt mer menneskelig med i underkant av 60 % score.

På sølvplass vel 1 % poeng bak fant vi Kjell Rune og Harald mens Anniken og Dag tok en hyggelig og velfortjent bronseplass.

Disse tre parene skilte seg klart ut i toppen foran resten av feltet.

Fantastisk hyggelig med hele 8 1/2 bord i høstferien - langt over det vi hadde regnet med denne kvelden. Dette lover veldig bra for den videre deltakelse utover i sesongen

.Neste torsdag starter sesongens første litt lengere turnering - Høstmesterskapet -  som går over tre kvelder. Vi håper på minst like godt oppmøte da og sier tvi tvi og vel møtt til en hyggelig turnering.