Avansert søk


Vårsesongen avsluttet.

Pga dårlig oppmøte vedtok styret at 23.05. skulle være siste spillekveld i vårsesongen.

Vi ønsker gamle og nye medlemmer velkomne tilbake rundt månedskiftet august/ september.

God ferie, alle sammen!

Hank inn kretspoeng neste tirsdag !

Tirsdag 3/5 er det vanlig klubbkveld, men det blir rapportert som det NBF kaller Poenghøsten. Det innebærer at det deles ut  kretspoeng isteden for klubbpoeng. Vi kjørte det samme før jul, med 17 par til start samlet vinnere; Arvid og Svein,  hele 17 kretspoeng !

Vi satser også på å ha litt mat underveis, og en del premier.

Møt opp, jo flere par, jo flere kretspoeng !

Not that sticky...

Denne historia er såpass raus at jeg vurderer Vær Varsom- plakaten. Ikke for å verne hovedrolleinnhaveren, mer for å verne dere som lesere. Dette er tøft lesestoff, sørg for at hjertemedisin, gåstol eller andre hjelpemidler er for hånden.

Spillefører i syd fant nemlig en variant i dette spillet som sørget for fem trumfstikk. Til motparten. Du kan jo forsøke å finne ut selv først, som syd har du fått bremsa festmaskina i nord i den litt tunge kontrakta 3 hjerter, etter at vest starta meldingene med en spar-åpning, og endatil gjentatt sparfargen en gang til (uten respons i øst). Vest spiller ut en liten ruter :

Hva er din spilleplan?

Resultat fra ulike mesterskap i april.

Det har vært gjennomført ulike mesterskap i april med lokal innsats, som ga følgende resultater:

I NM-bridge for lag ble Fredrikstad denne gangen slått ut i 6. runde (semifinalen) av et godt lag fra Topbridge. Det holdt altså ikke helt inn i år, men gratulerer med god innsats! I KM-par klarte Magnus og Johan en flott 5. plass blant 28 gode par, mens i KM Patton-lag kom beste lokale lag på 2. plass - Tæsse - der Atle, Svein Arne, Per og Lars spilte på laget. Det ble jevnt mellom de 10 deltakende lagene, og ikke mange poeng bak kom Sarpsborg på 4. plass og Fredrikstad på 5. plass.

Lykke til i kommende mesterskap 

Bridgetinget 2016

Eva, nyvalgt styremedlem, har fått æren av å stille som kretsens representant i Bridgetinget 2016, 11.-12. juni. Saksliste for tinget kan du finne HER.

Vi finner blant annet en sak angående reglementet for seriemesterskapet, innsendt av forrige kretsstyre i vår krets.

Sverre Johnsen er stormester med stjerne!

Vi bruker å rapportere når våre medlemmer får nye mesternåler, og denne gangen er det Sverre Johnsen som har blitt ny mester, og det en riktig mesternål: stormester med stjerne, som innebærer at man må ha over 1.500 mesterpoeng! Det er kun Knut Molander og Svein Åstrøm av klubbens medlemmer som har flere mesterpoeng.

Med dette ble Sverre det sjette medlemmet som tok ny mestergradering så langt i år. Gratulerer 

Sommerbridge starter 25.05.16

 Kongsvinger Bowlingsenter på Rasta kl. 18.30. Kom med eller uten makker du får garantert spille hvis vi er mange nok!

Spennende inspurt

Det ligger an til en spennende finalerunde i årets klubbmesterskap. Svein Morten Andresen og Jon Andersen leder foran siste runde. Men marginene er små og det skal lite til før topp-fire-lista snus oppned.

Vadsøturneringen 2016 Saariselka

Flott hvis spillere er flinke til å melde seg på i god tid, dette gjelder spesielt til lagturneringen da det er litt arbeid som må gjøres i forkant.

Vel møtt!

 

Innbydelse-pdf

 

Innbydelse-word

 

Påmelding lag

 

Påmelding par