Avansert søk


Kveld 2

 I kveld stakk Halldor og Arnfinn av med seieren på 61,8%. Tett etterfulgt av Jan Gunnar og Edd Robert med 59%, og på siste pallplass kom Tore og Kåre med 54,9%. I kveld gikk det forholdsvis raskt unna, og det uten store problemer. God helg 

Pål og Einar ble Asker&Bærumsmestere 2016

Turneringen ble arrangert av Blommenholm over 4 tirsdager. I et felt med 23 par vant de en overlegen seier. På en flott 2. plass finner vi Cecilie med makker fra Blommenholm. Resultat for de beste:.

 

Pl   %   Navn Klubb
1 57,1 Einar Størkersen - Pål Harreschou Asker BK
2 54,8 Helge Reisvang - Cecilie Winsnes Blommenholm BK - Asker BK
3 54,1 Johan C. Sandberg - Stein Fønstelien Blommenholm

Videre finner vi Askerpar på plassene 11, 13, 15, 16 og 20. Se komplett resultatliste her>>>

Vårcupen 2016

nm_monrad2010_043.JPG24 par deltok første spillekveld av Vårcupen 2016 i Sortland BK. A-pulja ble vunnet av Gunnar Harr - Stig Arne Iversen foran Tommy Elde - Robert Lehn på andre og Jorunn Nordvoll -  Annelise Sundberg på tredje.

B-pulja ble vunnet av Torgny Nilsson - Irene Dragland foran Audun Aanes - Lars Andreas Sverdrup Liset på andre og Brynjulf Madsen - Elly Sørdahl på tredje.

Resultater A-pulja, B-pulja

Tirsdag 10/5-16

Siste spillekveld før ferien og Halvard og Helge gikk seirende ut av kvelden med 61,1% på 2 plass fulgte Jens Ivar og Bjørn Torgeir med 57,9% og 3 plass gikk til Demitar og Ivar med 55,6%. Turneringen ble vunnet av Jens Ivar og Bjørn Torgeir med 294,7% på 2 plass fulgte Henk og Terje med 283,3% og 3 plass til Ebba og Oddbjørn 282,4% vi gratulerer alle vinnerene.

Simultanturnering 25 april

 Da har resultatlisten kommet.

 

Totalt var 222 par med og jeg leser en del kjente navn på denne listen......og Notodden hevdet seg bra!

14 plass Arvid og Eivind

25 plass Erik og Gunnar

46 plass Kai og Kari

 

Dette synes jeg er meget bra gutter og jenter!!

 

Du finner resultatlisten her

 

Oppstart av sesongen 16/17

Vi starter opp spilling Tirsdag 23 august 2016 kl: 18.00 med en vanlig spillekveld og første turnering starter uken etter, ha en riktig god sommer.

Påminnelse

ÅRSMØTE førstkommende torsdag. Hvis ikke noen har tenkt å kaste styret, så regner vi med at dette er raskt gjennomført. Deretter spiller vi SIMULTANTURNERING og det er påmeldt svært mange klubber denne gangen. 24 spill. 1.MAI CUP spilles på Folkets HUS. Påmelding på NBF's side. Det begynner å bli par på lista, men meld deg nå og ikke vent til siste kvelden.