Avansert søk


Påsketurneringen 2016

Vi gratulerer Svein Lund og Håvard Moe som vinnere av Påsketurneringen 2016. Det var 9 par som deltok i tureringen. De tre øverste vil bli premiert.

1. Svein Lund - Håvard Moe 233,40

2.Bård Grønbeck - Asbjørn Brunsvik 222,90

3. Anne Marie Pettersen - Knut Pettersen 210,10

Ny turnering starter torsdag 21.4.16 - Vårturneringen 2016 - 3. kvelder. VELKOMMEN.

 

 

Stilling etter 2 kvelder med imps across the field

 Sigrid og Simen leder nå med 199,3imp foran Juul og Jonn Olav med 89,4 imp.

Trond Magne og Jon og Eivind og Borgar følger like bak med 77 og 76 imp.

Det er 2 kvelder igjen og svingingene er store , så mye kan fortsatt skje.

Klubbkveld 2016-04-14

Gull til Buset og Longva...

Våreserien 2016

Vårserien 2016 ble avsluttet mandag 4. april. Ble litt krøll da datamaskina gikk full midt i spillinga slik at jeg har brukt et par dager på å finne riktig resultat på alle spillene. Fint om alle sjekker og melder fra hvis de er uenig i noen av resultatene. Det ble ingen endringer i sammendraget etter kveldens spilling så Per Mælen - Trond Stafne gikk seirende ut av våren sammenlagt. Asgeir Langen - Reidar Bårseth fulgte like bak og Joakim Sæther - Kaido Poder kapret siste plass på pallen etter 2 fine kvelder til slutt.

Klubbmesterskapet 2016

Klubbmesterskapet 2016 går over 3 kvelder fra mandag 11. april. I år gjør vi en liten vri for å få med oss sesongens 2 siste simultanturneringer. Første kveld er det landskamp mot Sverige slik at alle klubber i Norge og Sverige som har meldt seg på simultan den kvelden spiller i en kjempepulje. Siste kveld er det vanlig simultan. Det gjør at vi spiller 3 enkeltstående kvelder og summerer prosentpoeng til slutt. Vi er da ikke avhengig av at alle par stiller alle 3 kveldene.

KLUBBKAMP 14. APRIL 2016 - SEIER TIL EVJEN/EVJEN

Det ble spilt vanlig klubbkveld og det møtte 8 par. Anfinn/Sigurd gikk av med seieren med 58,9%. På 2. plass kom Bjørn Morten/Asbjørn med 56,0%. Siste plass på pallen ble en kamp mellom Johan/Svein og John/Kolbjørn. Johan/Svein strakk det lengste strå og ble nr. 3 med 55,4%. Det vises til fullstendig resultatliste på hjemmesiden.

Gratulasjon til vinnerne!

Neste torsdag ønsker vi velkommen til årsmøte, og husk at vi starter årsmøtet kl. 17.30. Klubben spanderer karbonadesmørbrød. Etter at årsmøtet er avviklet spiller vi Simultanturnering, så møt opp!

April-turneringen

4. kveld av april-turneringen vant:
Wiggo & Terje  65,3 % Gratulerer!

Ikke uventet stakk de også av med månedsseieren!

Onsdag 27/4 spilles barometer, og da er
vi også med i NBFs Simultan-turneringer.

3. kveld av april-turneringen (barometer) vant:
Jorun & Jan  60,4 %  Gratulerer!

2. kveld av april-turneringen (barometer) vant:
Per & Roy  60,3 %  Gratulerer!
Vi beklager treg start siden kortfilen manglet i kofferten.
Men Espen greide heldigvis etter turneringen å lese
inn filen etter å ha fått den på mail.

1. kveld av april-turneringen vant:
Wiggo & Terje  65,7 % Gratulerer!