Avansert søk


BJØRN MORTEN OG ASBJØRN BLE KLUBBMESTERE FOR ÅR 2016

Det ble spilt 8 kvelder i 2016 og gratulasjon til Halbjørhus/Rust som ble klubbmestere!

Her følger en oversikt over de 5 beste parene:

1. Halbjørrhus/Rust     463,9

2. Syverbråten/Thorset 446,1

3. Ellseth/Engene         411,7

4. Rusten/Ness            409,7

5. Bråten /Kolsrud        399,9

.

Jan Roger Strømsvåg - Steinar Ekren vant KM - par.

 Det ble total Sunndalsdominans i årets KM for par. Det var Ole Berset og Geir Morten Skar som tok teten , men etter halvspilt turnering hadde også Strømsvåg - Ekren meldt seg på i kampen om tittelen. De siste tre rundene ble meget spennende ,og ingenting var avgjort før siste spill var ferdig. Denne gangen var det Festus og Ekren som spurtet best og vant med ti poeng foran Ole og Geir Morten, John Arthur Paulsen og Emil Jønson tok en meget sterk og gledeløig tredjeplass, og Sunndalsøra tok også fjerdeplassen ved Ole Edvin Stavne og Bjørn Ivar Lange.  Storeslem for Sunndalsøra med andre ord. Vi ønsker Strømsvåg - Ekren lykke til i årets Norgesmesterskap som går av stabelen i Kristiansand.

Innbydelse til å teste Bridge+More i Oslo

Innbydelse til å teste Bridge+More i Oslo

Prøv å spille en turnering med Bridge+More på NBF Oslos nye senter på Sinsen.

KM-par 2016

Det deltok 26 par og det ble spilt 4x15 spill Monrad på Konnerud lørdag 2. april. Som i 2015 gikk seieren til Øyvind Saur - Jon Aabye med klar margin.Beste Askerpar ble Svein Magne Granheim - Audun Follestad og Harald Bergmann - Einar Størkersen på syvend og åttende plassen i det meget sterke feltet. For alle detaljer se http://www.nbfbuskerud.com

 

 

 

 

Kurt-Ove og Svein Gunnar ble årets kretsmestre for par

I helga 9.-10. april ble KM-par arrangert i Mo i Rana. Årets kretsmestere ble Kurt-Ove og Svein Gunnar. Alexander og Håkon ble nummer to, mens Sverre og Bjørnar tok tredjeplassen. Gratulerer!

Sol og bridge i Albir i oktober

NBF Midt-Trøndelag og Solgruppen har for 4. år på rad lagt opp til en koselig "sydentur" med bridgeturnering. Vi skal bo på fasjonable Albir Playa Spa Hotel, hvor vi kan spille bridge 6 dager i uken. Turen inkluderer halvpensjon med vin eller vann og 1 utflukt med lunsj.
Les mer om bridgespillingen og turen på vår nettside.
Turen er nå åpen for salg og kan bestilles på nettsiden eller ved å ringe Solgruppen på telefon 73 53 50 12

 

NBF Oslo flytter inn i nytt bridgesenter

NBF Oslo flytter inn i nytt bridgesenter

NBF gratulerer NBF Oslo med nytt bridgesenter sentralt plassert på Sinsen. 

Nytt Rælingsmesterskap til Kåre Bogø men i år med ny mekkker

Årets tradisjonelle  turnering Rælingsmesteren ble gjennomført på Tajetun sist søndag 10 april.

Som vanlig var turneringen fulltegnet med 28 par på startstreken og ble kyndig ledet av Terje jørgensen.

Nettredaktøren var selv ikke tilstede  nen det rapporteres om god stemning og flyt i spillingen og i år var det utmerket lapskaus som fikk anerkjennelse av spillerne.

 I år som i fjor gikk Kåre Bogø av med seieren men i år med en ny makker  -  Jan Gunnar Kristensen , Bk Norrøna. Bra levert  Kåre med seier to år på rad.

På sølvplassen fant vi Øivind Aashammer - Åge Hovden hhv Nittedal/ Lørenskog mens den siste pallplasen gikk til Anton Reynir Gunnarson - Svein Otto Åsmann , Bk Norrøna / Jessheim.

Beste Rælingenspar ble i år Jon Richardsen - Cato Sundeng på 6.plass. Bra levert .

Da er årets vellykede turnering historie og det er bare å se frem ril neste års turnering.

Butlerkongen

Ikke bare er han regjerende kretsmester som singelspiller, han troner også alene på toppen av den kombinerte butleren for A og B pulje når det er en kamp igjen. Se butleren her: http://bridge.no/var/ruter/html/1000/kmlag2015-16-1897660415.htm

Holder det helt inn Pål Henriksen?