Avansert søk


Siste spillekveld i Eldresenteret, av PHL

Kun 4 spillere møtte opp, og da ble det ingen spilling mandag 11.3.2016

1. spillekveld i nye lokaler, Lunderød, 4. april, av PHL

Vi har invitert spillere fra andre klubber til denne åpningskvelden. Vi har planlagt å servere bløtkake!! Håper på godt oppmøte fra klubbens spillere. Her er de som pr idag, 1. påskedag, har antydet at de stiller på startstreken:
1. Randi og Mette
2. Espen og Petter
3. Bosse og Øyvind
4. Per Elvin m.m.
5. Elin og Trond
6. Elin Mari og Tom
7. Johan og Ivar
8. Trond Atle og Arne
9. Eilert L. og Bjørn Torgeir
10. Per Egil og Helge
11. ?
12. ?
osv.
Jeg setter stor pris på å få beskjed dersom flere stiller til start, dette for å ha innkjøpt nok bløtkake!!! Vel møtt

Vi kan gratulere to nye mestere!

Gratulerer til Svein Grimstad og Inger Opsund som har blitt sparmestere før påsken satte inn! Lykke til med nye flotte plasseringer framover! Da har det i løpet av første kvartal blitt fem nye mestere.