Avansert søk


Flott femteplass til Erik og Steffen i USA


Platinum Pairs er en av de sterkeste parturneringen som arrangeres. Gratulerer til vårt nye landslagspar. Nå starter Vanderbilt og der har vi også forhåpninger.

FULL RESULTATLISTE

200.00 Platinum 1 456.36 Geoff HampsonLas Vegas, NV Eric GrecoWynnewood, PA Scores
150.00 Platinum 2 442.39 Joel WooldridgeAstoria, NY Kent MignocchiBronx, NY Scores
112.50 Platinum 3 407.77 Walter LeeSudbury, MA Li-Chung ChenCupertino, CA Scores
92.31 Platinum 4 404.24 Franklin MerblumBloomfield, CT Jeffrey JusterNew Orleans, LA Scores
85.71 Platinum 5 399.85 Steffen SimonsenOslo, Norway Erik BergMeldal SorTron, Norway Scores
80.00 Platinum 6 389.14 Justin LallPlano, TX Winthrop AllegaertNew York, NY Scores
75.00 Platinum 7 384.97 Jeff MeckstrothClearwater Bch, FL Thomas BessisParis, France Scores
70.59 Platinum 8 379.83 Peter BoydDarnestown, MD Steve RobinsonArlington, VA Scores
66.67 Platinum 9 373.03 Ron SmithChicago, IL Oren KriegelChicago, IL Scores
63.16 Platinum 10 370.77 Bart BramleyDallas, TX Sartaj HansSydney, Australia Scores

KM-par og KM-mix nærmer seg

KM-par arrangeres på Konnerud 2.april. Påmeldingsfrist 31.mars.

KM-mix går på Jevnaker 10.april. Påmeldingsfrist 8.april.

For påmelding og detaljert informasjon, se NBF’s turneringsoversikt http://www.bridge.no/Turneringer/Turneringsoversikt  

Kvartfinaler i White House International


i Nederland spilles i dag. Norge spiller mot Nerderland White, og HER ER HJEMMESIDEN.

Når denne turneringa er ferdig, er det Junior Nordisk i Falkenberg i Sverige. HER ER DE PÅMELDTE. Jeg ser ikke mange norske, foreløpig bare Sofie og Thea.
________________________________________________________-

NM Klubblag 5. Runde - en triller!

Søndag møtte Sandefjord BK til 5. Runde i NM for klubblag med hjemmekamp mot Vikersund.

På lag Vikersund stilte Tormod Røren, Jon Aabye, Vidar Smith og Sigurd Evjen.

Kampen startet meget bra og Sandefjord ledet med 19 IMP ved pausen.

Når noe av røyken hadde lagt seg så endte kampen 75 - 72 i favør Sandefjord som da ligger ann til å vinne..... MEN..... 

Appell utvalget valgt å godkjenne appellen, og kampen endte 72 - 76 til Vikersund! Puuuuh det ble jevnt, og i runden etterpå tapte Vikersund mot Sørreisa, men fikk seg da en tur nordover. Her er resultater fra videre NM for Klubblag

     

Skjærtorsdagspilling den 24 mars

Gratulerer med seieren til Martin Rian og Tom Sellbakk foran John Roar Stein og Harald Hegge Nilssen.

Eidskog BK ønsker alle en God Påske

SLUTTRESULTATER

"Amerikansk uttakning" av lag til Bridge-OL i åpen klasse

"Amerikansk uttakning" av lag til Bridge-OL i åpen klasse

Sju lag har meldt seg til kvalifiseringsspill om retten til å representere Norge i World Bridge Games (Bridge-OL) i Wroclaw, Polen 3. – 17. september. Kvalifiseringen spilles med skjermer på Bridgehuset i Trondheim 5. – 8. mai. En forutsetning for å få representere Norge i Bridge-OL er at minst fire av spillerne som kvalifiserte laget, deltar i OL.

Påskecup

Gratulerer til Erik og Leif Magne som vinnere av Påskecupen 2016

Verden står til påske!!


Utrykket heter vel opprinnelig "... står IKKE til påske", men for Jon Sveindal ble utrykket mer bokstavelig enn noen av oss kan forstå. De fleste av dere vet at Jon har hatt uheldbredlig kreft i en god stund og han har overlevd det ene livsestimatet etter det andre. Etter jul fikk jeg høre at pilene pekte nedover og at dagene hans snart var talte.

I dag kom denne meldinga og jeg fikk lov til å dele med dere. Hele Bridge-Norge gleder seg, Jon! Måtte du få mange slike beskjeder også i tida framover.

"Hei Snorre
Siste CT ga beskjed: Ingen spredning - ingen kreft funnet! Verden står til påske!!
Hilsen en glad og takknemlig Jon"

__________________________________________