Avansert søk


Klubbmesterskapet - 9. kveld

Trond M og Arild vant halvpoenget foran Trond K og Rune. Vinflasker til begge par siden det var hele åtte og et halvt bord i kveld.

Hele resultatlisten finner du her.

Torsdag 3. mars Simultan

Bjørn Sverre og Hans best på klubbkvelden. Vi spilte Simultan, men tviler på at det holder til noen topplasering. Resultat lansdbasis finner du her (OleJohnny og Øyvind best hos oss) : bridge.no/var/ruter/html/9901/2016-03-03.htm

John Inge og Arve Bjørn vann 2 kveld i vårturneringa!

John Inge er ustoppelig om dagen, og med Arve Bjørn tilbake etter treninsgopphold vann dei 2 kveld i vårturneringa foran Jon og Ernst. Litt bak, men likevel tredjeplass kom Stig Rune og Tone.

GEO sitt lag (NUNN) tapte semifinalen


i Australia og Gold Coast Congress. Det var en jevn kamp og NUNN hadde 4 IMP for lite etter de 40 spillene. (det var en feilscoring på 4 IMP hvis noen skjekker resultatfiila)
Jeg så ikke GEO i de to siste sesjonene, men jeg regner med en kommentar litt seinere i dag. Håper å legge ut noen spill også.
__________________________________________________________________________

Årsmøte avholdt 25.2.2016

Etter årsmøtet 25.2.2016, er Hans Trodal fortsatt leder i Ramberg og Reine BK. Styret består i tillegg til leder Trodal av Anne-Margrethe Myklebust og Tor Helge Arntzen.

SIMULTANTURNERING 3. MARS 2016 - SEIER TIL ARILD OG OLAV

Det ble spilt simultan og det møtte 10 par. Fire par kjempet en hard kamp om pallplassene og seieren gikk til Arild/Olav med 59,9%. På 2. plass kom Bjørn Morten/Asbjørn med 57,8%. På 3. plass fulgte Sigurd/Anfinn med 56,3% tett fulgt av Svein B./Eirik med 55,2%. Det vises til fullstendig resultatliste.

Vi gratulerer vinnerne!

Gratulasjon også til Liv og Åse som ble kveldens vinnere av flax-lodd.

Neste torsdag ønsker vi velkommen til 7. kveld av klubbmesterskapet.

men pasienten døde likevel..


GEO og makker ungikk det drepende ruterutspillet i semifinalen i Australia!! Men kløver fra vest var enda verre og to beiter. Jeg vet ikke om GEO eller makker kunne tatt ut i 6NT siden øst 99% sikkert er renons i kløver? Det kan godt hende øst hadde funnet ruterutspillet .Mange IMP ut når motparten var i 4sp på det andre bordet. Det er vanskelig å kritisere noen av meldingene til NS synes jeg. Med litt flaks hadde kløveren sittet 5-1 og øst kunne ikke doblet. Da tror jeg fort vest hadde begynt i hjerter og 13 stikk. Det er over 20 IMP i sving.



Denne var da lett å melde?
hører jeg mange sier. Det var fordi Michael Ware meldte inn 3ru på en svært tynn hånd over motpartens svake to. På det andre bordet passet øst og når syd løftet til 3sp, ble det vanskelig for ØV. De kom til 5ru og 11 IMP tilbake til GEO sitt lag.