Avansert søk


Nils Sverre-Torstein vann i kveld

Nils Sverre og Torstein til topps med Stig Rune-Nils og Svein-Ernst på dei øvrige pallplassane.

Ny nyhetsartikkel

Gro Heidi og Svein Erik tok fyrsteplassen i kveld. Klubbmesterskapet er 11.03 kl. 18.00. Det er fremdeles litt ledig plass. Meld på til Inge tlf.90882817

Klubbmesterskapet 2016: Finn Erik og Frank best i en jevn åpningsomgang

Det ble partallenes kveld da Klubbmesterskapet åpnet tirsdag. De 5 parene over middels hadde partall som parnummer mens de 5 som ikke nådde middels hadde alle oddetall. Det ble en ujevn omgang for de fleste da ingen tapte færre enn 3 av 9 runder. Vinnerparet oppnådde 15 % mer enn paret på siste plass slik at det ble en resultatmessig jevn omgang.

Finn Erik Berg – Frank Indlagen vant etter å ha ligget på topp 3 hele kvelden. Nærmest kom Einar Lærum – Vidar Sund slått med 5 poeng tilsvarende 1,32 prosentpoeng mens 3. plassen gikk til Ludvig Guldal – Anne Foon etter best avslutning av samtlige. Trykk HER for å komme til detaljene fra turneringen.

Du har sikkert sett det før


men her er recordinga fra siste EM der Fantoni - Nunes ble avslørt. (trykk "Next Page") Hvis jeg telte rett er det 89 utspill som er registrert og kun i tre av dem stemmer ikke måten utspillskortet ligger med jukseteorien. Den er slik:

Hvis utspilleren har "noe mer" i utspillsfargen enn det som vises, legges kortet loddrett. Eksempelvis legges singelton loddrett, innvitt fra honnør legges loddrett, knekten fra HKn10xx legges loddrett, esset fra EK legges loddrett..

Hvis utspilleren ikke har noe ekstra i fargen, legges kortet vannrett. En dobbelton legges vannrett, knekten fra Kn10xx og damen fra DKnxx legges vannrett, Esset uten kongen legges vannrett, utspill fra farge uten honnør legges vannrett.

Jeg har ikke hørt noe fra Fantoni - Nunes etter at de ble tatt. Om de har tilstått, vet jeg ikke. Ei heller om de har tenkt å forsvare seg.

Norges kamp er med i oversikten og jeg ser stakkar Thor Erik og Thomas igjen. De blir narra av verdens topprangerte, Fantoni - Nunes. I en annen kamp mot Israel blir de like rundlurt av Fisher - Schwartz. Dette er en sånn skandale at jeg sliter med å se rekkevidden. De siste tiårs resultater burde strengt tatt vært støket. Akkurat på samme måte som alle friidrettsrekordene burde vært viska vekk.


Her Thor Erik Hoftaniska. Jeg føler med deg!!
 
Hele bridgeverden venter på en avgjørelse og dom i sakene, men det drøyer og drøyer. Siste jeg har hørt er at det ikke skal opp før til høstens Nationals i USA. I Israel pågår nasjonale høringer, mens EBL sin sak har jeg ikke sett noe dato for.

Tirsdag 23/2-16

4 1/2 bord og vinner ble Ebba og Odbjørn med 61,1%, så ble det delt 2 plass på Tore Bjørn - Ingebjørg, Halvard - Helge og Jens Ivar og Bjørn Torgeir med 53,5 %

vi gratulerer med pallplass

Ny nyhetsartikkel

og det var vel nærmest som forventet. Halldor og Kåre var ikke langt etter, men så ble det et godt sprang ned til Rigmor og Arnfinn som knep 3.plassen like foran Kåre og Kolbjørn. Michal og Ole Jonny leder HC-turneringen, men må nok ha et godt resultat siste kveld for å lykkes totalt.

Turneringen totalt 5 av 7 kvelder

Vinner av turneringen ble Jens Ivar og Bjørn Torgeir med 292,7%, på 2 plass kom Ebba og Oddbjørn med 286,1% og siste pallplass gikk til Ingvar og Eilert med 278,8%,

4. plass gikk til Halvard og Helge med 274,1%  5.plass til Tore Bjørn og Ingebjørg med 260,6%, 6 plass til Henk og Terje med 258,4%

Gratulerer alle sammen med flott scor og vi minner alle på at klubbmesterskapet starter til tirsdag med 3 kvelder uten stryk

Tirsdag 1/3-16

Første kveld av klubbmesterskapet innholdt 5 fulle bord og Leder etter første kveld er Dimitar og Ivar med 59,7% 2 plass gikk til Tore Bjørn og Ingebjørg med 57,9  3 plass til John Arthur og Geir Atle med 56,9%. Det inngår 3 kvelder uten stryk i turneringen.

Vi gratulerer med pallplass

Johnny & Jarno

Johnny Lund - Jarno Mikael Johnsen vant 2. kveld av Klubbmesterskapet. Vi gratulerer! Samme paret leder også turneringen sammenlagt.

 

RESULTAT

RESULTAT-SAMMENLAGT