Avansert søk


Konnerud BK - dasgsorden årsmøte

Dagsorden:

 

1.   Godkjenning av inkalling og dagsorden

2.   Valg av 2 til å underskrive protokollen

3.   Styrets beretning, herunder turneringsleders beretning

4.   Regnskap og revisors bemerkninger

5.   Budsjett

6.   Kontingent og spilleavgift

7.   Innkomne forslag

8.   Valg

Konnerud BK - styrete beretning for 2015.

Styrets beretning for 2015:

Styret har hatt følgende sammensetning:

Leder                  Karsten Gill

Nestleder            Jan A. Slettvold

Kasserer             Kjell Olaussen

Styremedlem      Per Arvid Andersen

Turneringsleder  Olav Vee

 

Øvrige verv:

Revisor                        Åsmund Wiborg Eriksen

Arrangementskomite   Rolf Løsengen og Helge Strandum

Valgkomite                   Stein Brekke og idar Tibro

Materialforvalter           Birger Wahl

Ass. turneringsleder    Knut Erik Helle

Rekruttansvarlig          Geir Gunnerud

 

Det har vært avholdt 3 styremøter i perioden.

det ble vedtatt å feire klubbens 65-års jubileum på Klækken hotell fra 10. til 11. september 2016. Hotellet har fått beskjed om at vi kommer.

Desverre måtte Jan A. Slettvold trekke seg i perioden pga. sykdom.

Karsten Gill har møtt i buskerud Bridekrets sine møter.

Pr. 31.12.2015 bestod Konnerud Bridgeklubb av 53 medlemmer.

Igjen ble klubbkampen mot Galleberg Bridgeklubb vunnet av oss med meget god margin. Denne gang på vår hjemmebane!

Det sittende styret takker for seg og ønsker det nye styret lykke til!

 

Drammen 29.02.2016

Jan Ulsbøl

Sekretær

Enda mer juks


og dette er den samme spilleren. Synes dere at slike ting skal rapporteres og tilfelle hvordan mener dere at vi skal gå fram?
(2ru er MULTI og 3NT er vel spillemelding? Nord har +1.33 i snitt på over 300 spill den siste måneden og bør derfor være toppspiller. INGEN toppspillere går videre over 3NT, enda verre at de melder 4NT og 5NT med sine åtte honnørpoeng.)


____________________________________________________________


Uff og uff!! Makker dukker opp med Kxxxx i støtte uten å ha støttet.

____________________________________________________________

Utspillene sitter også

Juksemakeren sitter i syd og starter selvfølgelig med kløver knekt og ikke hjerter fra HHxxx.

og her satt han/hun vest og startet med kløver to(!!)

Neste turnering m/start 29.02.16. Vi spiller en "2 av 3 teller", som blir den siste turneringen vi spiller i Eldresenteret, også kalt "Eldresenteret Memorial", av PHL

På årsmøtet ble det bestemt at styret kunne gå videre i vår søken etter bedre/billigere lokaler. Det betyr at vi skal spille i Eldresenteret ut mars og fra og med 4. april kommer våre spillekvelder til å bli arrangert på Lunderød. Bedre lys- og lydforhold, uten parkeringsproblemer og usedvanlig rimelige leie! Vi håper at alle våre spillere dukker opp på Lunderød fra og med 4. april, kan vi håpe på minst 5 bord hver spillekveld? Vi håper også på brukbart oppmøte på de siste 3 spillekveldene på Eldresenteret! Her er de som foreløpig har meldt sin tilstedeværelse ikveld:

1. Arne og Trond Atle
2. Elin og Trond
3. Per Egil og Petter
4. Bosse og Vidar
5. Johan S. og Gottfred
6. ?
7. ?
8. ?
9. ?
10. ?

Invitasjon til sosiale lørdagsturneringer 16. april 2016

Vi ønsker å arrangere turnering med hovedturnering kr 250 pr deltager hvor 60% går til pengepremier og resten dekker middag og dessert.

Skal også ha sideturnering for nybegynnere med maksimalt 2 mesterpoeng på spillerne. Hvis mer enn 2 mesterpoeng kan det søkes dispensasjon hvis makker er fadder til nybegynner. Startavgift kr 150 hvor kr 50 dekker premiebord og resten middagen.

Påmelding via forbundets turneringssider eller Kristian 916 308 72 jens.hejer@skatteetaten i løpet av fredag 15. april. Etteranmelding må vurderes helt fram til kl 1000 turneringsdagen lørdag 16. april 2016. Vi spiller i Skattekvartalet Schweigaardsgate 17. Må ringe for inn- og utslipp samt for åpning gratis parkering i kjeller.

Håper vi blir mange og kan holde på lenge.

På vegne av Sporveiens BK

J Kristian Hejer

Ny nyhetsartikkel

Årets påskebridge avholdes søndag den 20. mars kl 11.00

 

Påmelding:

 

 

http://www.bridge.no/ruter/turneringsinfo/1/2011

Fordelingsuhyrer


Frankrike spiller i helga landskamp mot et sammensatt dansk/nederlandsk lag.



Med 75-fordeling er det ingenting som er rett eller galt. 4hj var i alle fall ingen undermelding. Jeg tror øst hadde lyst til å bare hoppe til storeslem, men det kunne jo være en taper? Det var faktisk to av dem, men med kløverknekten ut kunne kløveren la seg godspille for avkast av fire ruter.

Tror du ikke nord ved det andre bordet fant ruter 7 i utspill!! Der hadde syd åpna med en svak NT, men resten av meldingsforløpet var likt.

_______________________________________________________

Klubbmesterskap

Klubbmesterskapet starter 4. april og går over fem mandager.