Avansert søk


Husk Julecupen!

Mo BK arrangerer Julecup i tradisjonelle former på Mo Samfunnshus 28.desember.

Spillestart kl 1630.

Ca.30 spill.

Servering og premiering.

 

Resultat fra siste turnering før jul 2011

Asbjørn og Jostein vant siste turnering med god margin ned til 2 plassen, der vi finner Stig og Bjørn...

 

Hele resultatlisten finner du her:

BK Grand valgt som arrangør av NM-lagfinale i 2013

I årets siste styremøte i NBF ble BK Grand valgt som arrangør av NM-lag i 2013! Det må vi si er en tillitserklæring, og et bevis på at bridgenorge var "særs godt nøgd" med arrangementet vi hadde i 2010.

Dette er litt opp og frem og vi vil komme tilbake med mer informasjon om dette når vi er tilbake i moderlandet, men vi skal nok en gang klare å lage et superarrangement slik som i 2010, med god hjelp av nøkkelpersonell i klubben!

Hipp hurra!!

Styrereferat fra NBF.

Mandag 19.12 er det Poenghøsten

Førstkommende mandag blir det derfor tildelt KP i stedet for klubbpoeng. Vi håper at flest mulig slutter opp om dette og møter opp.

Julecupen 2011

Vi inviterer til årets Julecup Tirsdag 27. Desember..

Invitasjon finner du ved å trykke på les mer....

 

4. kveld i klubbmeistarskapen

Stig Rune og Torstein vann i kveld føre Ketil og Rune, med Arve og Arve på 3.

Samanlagtliste finn du her:var/fckeditor/klubber/file/1532%20Gaupne/Klubbmeistarskap%202012(2).pdf

 

Neste torsdag er det julemiddag!!

Terminliste

Vi spiller hver tirsdag kl 18.30 i Sola kulturhus.

Vi har sommerpause fra 1. mai til midt i august, så vi starter 26. august.